Strategisch Account Management

Durée totale
Logo IFBD - Institute for Business Development
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development a une moyenne de 9 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

Deze training leert u hoe u als account manager de drie cruciale rollen die u speelt, optimaal kunt invullen.  U bent immers Strateeg  en Business planner, maar eveneens verkoper  en Relatiemanager en evenzeer projectcoördinator op het snijvlak van klant – leverancier. 

Maar relatie marketing blijft rol één van de cruciale bouwstenen binnen het Account Management.  Het nastreven van een lange termijn relatie met uw klanten is immers uw doelstelling als Account Manager.  Maar hoe pakt u dit aan?  Hoe groeit u naar een “gecustomiseerde” relatie met uw klanten?  Waarin verschilt een account aanpak van een traditionele manier van ‘verkopen’? Hoe vertaalt u de verschillende klantensegmenten op b…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Gestion de compte / Account management, Compétences commerciales, Prospection, Négociation et Formateur.

Deze training leert u hoe u als account manager de drie cruciale rollen die u speelt, optimaal kunt invullen.  U bent immers Strateeg  en Business planner, maar eveneens verkoper  en Relatiemanager en evenzeer projectcoördinator op het snijvlak van klant – leverancier. 

Maar relatie marketing blijft rol één van de cruciale bouwstenen binnen het Account Management.  Het nastreven van een lange termijn relatie met uw klanten is immers uw doelstelling als Account Manager.  Maar hoe pakt u dit aan?  Hoe groeit u naar een “gecustomiseerde” relatie met uw klanten?  Waarin verschilt een account aanpak van een traditionele manier van ‘verkopen’? Hoe vertaalt u de verschillende klantensegmenten op bedrijfsniveau?  Hoe vertaalt u deze drie rollen in uw dagelijkse opdracht en communicatie naar de klant? Deze cursus leert u hoe.

Als Account Manager heeft u een dubbele functie.  Niet alleen vertegenwoordigt u uw firma bij de klant, maar bovendien vertegenwoordigt u de klant binnen uw firma.  Deze interactie vormt de standaard verkoperrelatie om tot een lange termijn win-win relatie die geschoeid is op wederzijds vertrouwen.  Identificatie van alle spelers én de diverse rollen én verantwoordelijkheden is hier de sleutel tot het succes. 

Het definiëren van de objectieven en deze vertalen  naar een concrete planning is de meest complexe opdracht van uw job als Account Manager.  Lange termijn, korte termijn, kwalitatief, kwantitatief, …  Het vertalen van inspanningen naar concrete resultaten staat hier centraal.  Aan de hand van concrete oefeningen leert u hoe u dit aanpakt.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Où devons-nous envoyer l'information ?

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles et les partageons avec IFBD - Institute for Business Development dans le but de vous accompagner par email ou téléphone. Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.