Verkoop in de winkel

Durée totale
Logo TEAMPOWER

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

TEAMPOWER a indiqué offrir ses services par défaut dans les régions suivantes: Bruxelles

Description

Doelgroep

Verkopers die in direct contact met de klanten zijn binnen het bedrijf / verkoopsruimte



Doelstellingen

• De klant op een warme en professionele manier onthalen
• De klant raad kunnen geven, hem doen kopen zonder te dwingen, rekening houdend met zijn verwachtingen en smaken
• Sympathie en klantgebondenheid creëren



Programma

Een winnend gedrag aannemen :
Profiel en denkwijze van de goede verkoper, commerciële assertiviteit, de meerwaarde die het verschil maakt.

In zijn onthaal slagen :
Karakteristieken van het onthaal, eerste indruk, in vertrouwen stellen en communicatietechnieken.

De klant ontdekken :
Te bereiken doelstellingen, profiel van de koper, vraagtechnieken, cibleren van de k…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Lean, Agile, MSP, Management de projet et Lean Six Sigma Yellow Belt.

Doelgroep

Verkopers die in direct contact met de klanten zijn binnen het bedrijf / verkoopsruimte



Doelstellingen

• De klant op een warme en professionele manier onthalen
• De klant raad kunnen geven, hem doen kopen zonder te dwingen, rekening houdend met zijn verwachtingen en smaken
• Sympathie en klantgebondenheid creëren



Programma

Een winnend gedrag aannemen :
Profiel en denkwijze van de goede verkoper, commerciële assertiviteit, de meerwaarde die het verschil maakt.

In zijn onthaal slagen :
Karakteristieken van het onthaal, eerste indruk, in vertrouwen stellen en communicatietechnieken.

De klant ontdekken :
Te bereiken doelstellingen, profiel van de koper, vraagtechnieken, cibleren van de klant.

Argumenteren, tonen, de procedures opvolgen :
Voorstelling van de verschillende technieken.

De bezwaren de weerstand van de klant behandelen :
Voorstelling van de verschillende technieken.

De prijs verdedigen :
Psychologische aspecten en bedenkingen rond de prijs, technieken van prijsrechtvaardiging.

De verkoop afsluiten :
Voorstelling van de verschillende technieken.

De klant fideliseren :
Gepersonaliseerd contact en versteviging van de trouwbaarheid : organisatie van interne en externe promoties, operatie opendeurdag, trouwheidskaarten, abonnementen, ...

Zijn producten en/of diensten kennen :
Marktsituatie (concurrenten, klanten ; offerte, aanvraag)
Karakteristiek van het product/de dienst



Methodologie

Opleiding met pragmatische aanpak, waarbij de theorie d.m.v. talrijke voorbeelden wordt uitgelegd.
- oefeningen
- gedragsanalyse

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.