Genuine Contact with Clients and Colleagues [ECHT]
Dates et lieux de début
placeMechelen (Battelsesteenweg 455-B) 23 août 2022 jusqu'au 24 août 2022 |
placeMechelen (Battelsesteenweg 455-B) 21 déc. 2022 jusqu'au 22 déc. 2022 |
Description
Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.
OVERVIEW
Nederlands:
Echt contact met klant en collega.
Als IT professional wordt de interne en externe communicatie steeds belangrijker. Waar je tot een paar jaar geleden misschien met enkele personen contact had, ben je nu de schakel tussen de klant, de salesafdeling en het management. Dit vereist een aantal skills die niet iedereen van nature lijkt te bezitten. Er verandert veel in hoe bedrijven worden ingericht. De klant komt bijvoorbeeld steeds centraler te staan en hoe ga je daar dan mee om. In deze training gaan we de interne en externe communicatie optimaliseren.
Op basis van de ECHT methode* en veel praktische oefeningen worden alle facetten van communicatie behandeld. Je zult veel …
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.
OVERVIEW
Nederlands:
Echt contact met klant en collega.
Als IT professional wordt de interne en externe communicatie steeds belangrijker. Waar je tot een paar jaar geleden misschien met enkele personen contact had, ben je nu de schakel tussen de klant, de salesafdeling en het management. Dit vereist een aantal skills die niet iedereen van nature lijkt te bezitten. Er verandert veel in hoe bedrijven worden ingericht. De klant komt bijvoorbeeld steeds centraler te staan en hoe ga je daar dan mee om. In deze training gaan we de interne en externe communicatie optimaliseren.
Op basis van de ECHT methode* en veel praktische oefeningen
worden alle facetten van communicatie behandeld. Je zult veel
ontdekken
over jouw manier van communiceren en of dat ook overkomt zoals je
bedoelt.
Ook leer je hoe je op een prettige manier feedback kunt geven aan zowel klanten als collega’s. De theorie wordt direct met behulp van trainingsacteurs in praktijk gebracht.
De ECHT methode gaat uit van de eigen kracht en sterke punten van de kandidaten. Vaak kan met minimale aanpassingen de communicatie aanzienlijk verbeteren.
English:
Genuine contact with clients and colleagues
[EXPERIENCE TRAINING] For IT professionals, communication is an essential skill. You have increasing contact with clients and colleagues. Not only that, IT professionals are expected to be the unifying factor. In this interactive communication training course, you will receive custom training to enable you to communicate from the heart. Your communication will noticeably improve!
OBJECTIVES
- Bewust worden van de eigen communicatie
- Optimaliseren interne en externe communicatie
- Comfortabel voelen binnen een nieuwe rol in de organisatie
- De kracht van non-verbale communicatie
- Het geven van feedback
AUDIENCE
Alle IT-professionals die hun interne en externe communicatie willen optimaliseren.
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.