Klachtenbehandeling
Dates et lieux de début
TEAMPOWER a indiqué offrir ses services par défaut dans les régions suivantes: Bruxelles
Description
Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden klanten
Doelgroep
Hotliners, medewerkers van de klantendienst, verantwoordelijken voor onderhoud of plaatsing, medewerkers dienst-na-verkoop
Doelstellingen
- de oorzaken van klachten identificeren
- klachten ontvangen op een positieve manier
- organisatie van een dienst voor een degelijke klachtenbehandeling
Programma
Inleiding
- De basis van de klachtenbehandeling
- De klassieke regels van een klantendienst
- De oorzaken van een klacht
- De verschillende stappen in de behandeling van een klacht
- De L.H.I.A.-methode (Luisteren, Herformuleren, Informeren, Afsluiten)
Klachten ontvangen
- De vaardigheden om klachten te ontvangen (empathie en act…

Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Elk bedrijf moet vandaag de dag omgaan met ontevreden
klanten
Doelgroep
Hotliners, medewerkers van de klantendienst, verantwoordelijken voor onderhoud of plaatsing, medewerkers dienst-na-verkoop
Doelstellingen
- de oorzaken van klachten identificeren
- klachten ontvangen op een positieve manier
- organisatie van een dienst voor een degelijke
klachtenbehandeling
Programma
Inleiding
- De basis van de klachtenbehandeling
- De klassieke regels van een klantendienst
- De oorzaken van een klacht
- De verschillende stappen in de behandeling van een klacht
- De L.H.I.A.-methode (Luisteren, Herformuleren, Informeren,
Afsluiten)
Klachten ontvangen
- De vaardigheden om klachten te ontvangen (empathie en actief
luisteren)
- Zijn emoties beheren
- Zelfzekerheid
- De klant geruststellen
- De juiste vragen op het juiste ogenblik stellen
Reageren op klachten
- Tijd beheren
- Middelen opzoeken
- Oplossingen voorstellen
- De verschillende oplossingen
- De klant informeren
- Afsluiten op een positieve manier
Follow up verzekeren
- Opvolging als tool voor klantentevredenheid
Methodologie
De pedagogische methode van de opleiding berust hoofdzakelijk op praktische casestudies : mini-sketches, rollenspellen en praktijksimulaties.
Modalités d'inscription
Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le
tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants
inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de
début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre
paiement
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.