Wees de ambassadeur van uw bedrijf

Durée totale
Logo TEAMPOWER

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

TEAMPOWER a indiqué offrir ses services par défaut dans les régions suivantes: Bruxelles

Description

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.



Doelgroep

Iedereen die een functie in het bedrijf heeft, waarbij er regelmatig contact is met interne en externe klanten. Bijvoorbeeld  onthaalmedewerkers, adviseurs en consultants.



Doelstellingen

De rol als « value creator » positioneren voor uw onderneming door elke contactwisseling met uw klant te optimaliseren :

• De juiste attitude identificeren die  aangenomen dient te worden als ambassadeur van de onderneming
• De klantenkennis verbeteren zodat de mogelijkheid ontstaat de klant op een proactieve manier beter te kunnen adviseren aanga…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Social selling, Compétences commerciales, Prospection, Négociation et Communication non verbale.

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.



Doelgroep

Iedereen die een functie in het bedrijf heeft, waarbij er regelmatig contact is met interne en externe klanten. Bijvoorbeeld  onthaalmedewerkers, adviseurs en consultants.



Doelstellingen

De rol als « value creator » positioneren voor uw onderneming door elke contactwisseling met uw klant te optimaliseren :

• De juiste attitude identificeren die  aangenomen dient te worden als ambassadeur van de onderneming
• De klantenkennis verbeteren zodat de mogelijkheid ontstaat de klant op een proactieve manier beter te kunnen adviseren aangaande bijkomende diensten of om opportuniteiten aan uw sales collega’s door te geven.
• De voornaamste commerciële communicatietechnieken beheersen om op deze manier een échte partner te worden van uw klant en de rol  van ambassadeur van uw onderneming op te nemen.
• Uw tussenkomst als adviseur positioneren in het kader van het verkoops- of cross-sellings- gesprekken en op deze manier alle diensten te promoten die door uw onderneming worden aangeboden.



Programma

I. Positionering en attitude
     • De rol van ambassadeur van uw onderneming
     • De essentiële kwaliteiten van een goede commerciële adviseur :
       o De « Value Creator »
     • De basisprincipes van de klantentevredenheid

II. De communicatie in het centrum van de relatie
     • De verschillende niveau’s van communicatie
     • Empathie
     • Actief luisteren
     • Naar uw klant kunnen luisteren
     • De voornaamste strategieën bij het luisteren
     • De hindernissen bij het luisteren
     • Wat mag men zeggen en wat niet : de goede woorden/de goede uitdrukkingen

III. Hoe op een proactieve manier uw diensten aanbieden aan uw klanten
     • Wat is onze toegevoegde waarde ?
       o De  onderneming
       o Onze diensten/producten
       o Ik (als ambassadeur)
     • De cross-selling : definitie en basisprincipes

IV. De grote stappen in de verkoop
     • Kennen/Begrijpen/Overtuigen/Afsluiten
     • De klant op een gepaste manier verwelkomen
     • De  klant beter leren kennen
       o De doeltreffende vragen
       o De behoeften van mijn klant ontdekken
       o Nieuwsgierigheid is niet negatief !
     • Het voordeel van onze diensten/producten aantonen als antwoord op de behoefte van mijn klant



Methodologie

Leerproces m.b.v. tal van praktijkgerichte oefeningen, rollenspelen, gedachtenwisselingen en creatie van praktische tools die onmiddellijk bruikbaar zijn.

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.