Beter luisteren om beter te verkopen
Dates et lieux de début
TEAMPOWER a indiqué offrir ses services par défaut dans les régions suivantes: Bruxelles
Description
Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.
Doelgroep
De junior technico-commerciëlen en verkopers, elke persoon die face-to-face contact heeft met de toekomstige klant
Doelstellingen
• De « positieve attitude » aannemen als verkoper
• De stappen van een aankoopsgesprek doorgronden
• De goede reflexen verwerven om de behoeften van de klant te analyseren, argumenteren en afsluiten
Programma
• Eerste sleutel tot succes : de positieve attitude van de verkoper
o mentale attitude
o het profiel van de goede verkoper : welk type verkoper bent u ?
• Het aankoopsgesprek (de piramide) : r…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Verkoop niet meer, maar laat uw klant kopen ! Verkopen is eerst en vooral kunnen luisteren en begrijpen wat de behoeften zijn van zijn gesprekspartner.
Doelgroep
De junior technico-commerciëlen en verkopers, elke persoon die face-to-face contact heeft met de toekomstige klant
Doelstellingen
• De « positieve attitude » aannemen als verkoper
• De stappen van een aankoopsgesprek doorgronden
• De goede reflexen verwerven om de behoeften van de klant te
analyseren, argumenteren en afsluiten
Programma
• Eerste sleutel tot succes : de positieve attitude van de
verkoper
o mentale attitude
o het profiel van de goede verkoper : welk type verkoper
bent u ?
• Het aankoopsgesprek (de piramide) : rode draad
o het verloop van het gesprek
• Het onthaal en het eerste contact met de klant-koning
• De verschillende aankoopscriteria en het psychologische dominante
profiel van de koper
• De identificatie en de ontwikkeling van de reële en de latente
behoeften
o actief luisteren, empathie en sympathie
o de 5 voornaamste bevragingstypes (open, gesloten,
enz.)
• De voornaamste argumentatieprincipes :
o de personalisatie van het argumentarium
• De identificatie van de bezwaren en hoe ze te weerleggen
o reële en subjectieve bezwaren
• De afsluitingstechnieken
• De afsluiting van het gesprek en het laatste beeld dat de klant
van u krijgt
Methodologie
• Praktische oefeningen bij elke stap in het verkoopsgesprek
• Casestudie : gesprekssimulaties
Modalités d'inscription
Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le
tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants
inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de
début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre
paiement
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.