Verkoop op beurzen (stand)

Durée totale

Verkoop op beurzen (stand)

TEAMPOWER
Logo TEAMPOWER

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

TEAMPOWER a indiqué offrir ses services par défaut dans les régions suivantes: Bruxelles

Description

Doelgroep

Alle verkopers die actief zijn op beurzen, een salon ...



Doelstellingen

• Een zeer professioneel imago van de onderneming overbrengen aan de bezoekers.
• Het commercieel potentieel van de verkopers optimaliseren door het bepalen van specifieke doelgroepen, motivatie en de nodige psychologische voorbereiding, ter bevordering van het maken van afspraken, onderhandelingen en het afsluiten van zaken, ...



Programma

De beurs en zijn omgeving :
Attitude op een stand : algemene doelstelling en psychologische voorbereiding
Voorbereiding van het onthaal et non verbaal gedrag

Attitude op een stand :
Persoonlijke ingesteldheid en inzet van de verkoper
Attitude en uitmuntendheid
Onthaal
Te vermijd…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Doelgroep

Alle verkopers die actief zijn op beurzen, een salon ...



Doelstellingen

• Een zeer professioneel imago van de onderneming overbrengen aan de bezoekers.
• Het commercieel potentieel van de verkopers optimaliseren door het bepalen van specifieke doelgroepen, motivatie en de nodige psychologische voorbereiding, ter bevordering van het maken van afspraken, onderhandelingen en het afsluiten van zaken, ...



Programma

De beurs en zijn omgeving :
Attitude op een stand : algemene doelstelling en psychologische voorbereiding
Voorbereiding van het onthaal et non verbaal gedrag

Attitude op een stand :
Persoonlijke ingesteldheid en inzet van de verkoper
Attitude en uitmuntendheid
Onthaal
Te vermijden fouten
 
Aandacht lokken :
Observatie en decodering van het « non-verbale »
Originele en professionele opening van het dialoog
De interesse van de bezoeker opwekken

Het cibleren van de bezoeker :
Profiel van de bezoeker : wie is de prospect ?
De gegevens van de bezoeker bekomen
Met welk doel ? (opnieuw contacteren, identificatie)
De voorstelling

Analyse van de behoeften :
Empathie
Welke vragen stellen om de aankoopmotivaties van de prospect te kennen ?
Selectie van het potentieel
 
Argumentatietechnieken :
Sterke punten in het voordeel van uw bedrijf
Leren de karakteristieken van het product of de dienst om te zetten naar voordelen voor de klant
Regel van het partieel akkoord
De bezwaren omvormen tot een springplank naar de afsluiting
Bezwaren weerleggen tijdens het salon
 
Afsluiting :
Afspraak maken
Het afsluiten van het bezoek
Opvolging

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.