Verkoop op beurzen (stand)
Dates et lieux de début
TEAMPOWER a indiqué offrir ses services par défaut dans les régions suivantes: Bruxelles
Description
Doelgroep
Alle verkopers die actief zijn op beurzen, een salon ...
Doelstellingen
• Een zeer professioneel imago van de onderneming overbrengen aan de bezoekers.
• Het commercieel potentieel van de verkopers optimaliseren door het bepalen van specifieke doelgroepen, motivatie en de nodige psychologische voorbereiding, ter bevordering van het maken van afspraken, onderhandelingen en het afsluiten van zaken, ...
Programma
De beurs en zijn omgeving :
Attitude op een stand : algemene doelstelling en psychologische voorbereiding
Voorbereiding van het onthaal et non verbaal gedrag
Attitude op een stand :
Persoonlijke ingesteldheid en inzet van de verkoper
Attitude en uitmuntendheid
Onthaal
Te vermijd…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Doelgroep
Alle verkopers die actief zijn op beurzen, een salon ...
Doelstellingen
• Een zeer professioneel imago van de onderneming overbrengen
aan de bezoekers.
• Het commercieel potentieel van de verkopers optimaliseren door
het bepalen van specifieke doelgroepen, motivatie en de nodige
psychologische voorbereiding, ter bevordering van het maken van
afspraken, onderhandelingen en het afsluiten van zaken, ...
Programma
De beurs en zijn omgeving :
Attitude op een stand : algemene doelstelling en psychologische
voorbereiding
Voorbereiding van het onthaal et non verbaal gedrag
Attitude op een stand :
Persoonlijke ingesteldheid en inzet van de verkoper
Attitude en uitmuntendheid
Onthaal
Te vermijden fouten
Aandacht lokken :
Observatie en decodering van het « non-verbale »
Originele en professionele opening van het dialoog
De interesse van de bezoeker opwekken
Het cibleren van de bezoeker :
Profiel van de bezoeker : wie is de prospect ?
De gegevens van de bezoeker bekomen
Met welk doel ? (opnieuw contacteren, identificatie)
De voorstelling
Analyse van de behoeften :
Empathie
Welke vragen stellen om de aankoopmotivaties van de prospect te
kennen ?
Selectie van het potentieel
Argumentatietechnieken :
Sterke punten in het voordeel van uw bedrijf
Leren de karakteristieken van het product of de dienst om te zetten
naar voordelen voor de klant
Regel van het partieel akkoord
De bezwaren omvormen tot een springplank naar de afsluiting
Bezwaren weerleggen tijdens het salon
Afsluiting :
Afspraak maken
Het afsluiten van het bezoek
Opvolging
Modalités d'inscription
Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le
tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants
inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de
début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre
paiement
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.