Key Accountmanagement

Durée totale
Localisation
A cet endroit
Date et lieu de début

Key Accountmanagement

Schouten & Nelissen
Logo Schouten & Nelissen
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 8,5 Schouten & Nelissen a une moyenne de 8,5 (basée sur 771 avis)
Best provider of the NetherlandsGagnant du prix "Meilleur fournisseur d'apprentissage des Pays-Bas 2020": #3 in Vitaliteit & Gezondheid. Read here about these awards.

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

placeROTTERDAM
23 sept. 2022 jusqu'au 4 nov. 2022
placeAMSTERDAM
20 jan. 2023 jusqu'au 10 mar. 2023
placeEINDHOVEN
19 avr. 2023 jusqu'au 31 mai 2023

Description

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je weet hoe je relaties met belangrijke klanten onderhoudt en uitbouwt
  • Je hebt kennis over het opstellen en uitvoeren van accountplannen
  • Je weet hoe je je kennis over de markt en ontwikkelingen op hoog niveau houdt
  • Je kunt wervende product- of dienstgerelateerde presentaties geven 
  • Je kent de aandachtspunten in het offerte- en monitoringstraject
  • Je kunt strategisch (mee)denken en kansen en bedreigingen signaleren
  • Je draagt bij aan innovatie van nieuwe producten en diensten voor je klant

Voor wie?

Voor wie?

De ene klant vraagt om commerciële aanpak A, de andere om aanpak B. De juiste manier van accountmanagement en relatiebeheer is niet in cement gegoten. Hoe benader jij je belang…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Gestion de compte / Account management, Compétences commerciales, Prospection, Négociation et Formateur.

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je weet hoe je relaties met belangrijke klanten onderhoudt en uitbouwt
  • Je hebt kennis over het opstellen en uitvoeren van accountplannen
  • Je weet hoe je je kennis over de markt en ontwikkelingen op hoog niveau houdt
  • Je kunt wervende product- of dienstgerelateerde presentaties geven 
  • Je kent de aandachtspunten in het offerte- en monitoringstraject
  • Je kunt strategisch (mee)denken en kansen en bedreigingen signaleren
  • Je draagt bij aan innovatie van nieuwe producten en diensten voor je klant

Voor wie?

Voor wie?

De ene klant vraagt om commerciële aanpak A, de andere om aanpak B. De juiste manier van accountmanagement en relatiebeheer is niet in cement gegoten. Hoe benader jij je belangrijkste klanten en hoe flexibel ben je hierin? In deze training boost je je salesvaardigheden op hbo-niveau. Vergroot je toegevoegde waarde tot ongekende hoogte en verdeel je tijd en energie effectief.

Kies voor fysiek of online

Je kunt bij je inschrijving kiezen voor de fysieke variant op één van de locaties in het land of voor de online variant in de ‘virtual classroom’. Wat heeft je voorkeur? Via de ‘virtual class’ garanderen we dezelfde kwaliteit en resultaten. Je leest het op www.sn.nl/opleidingen-en-trainingen/virtual-classroom.

Inhoud

In de training Key Accountmanagement leer je een accountstrategie te ontwikkelen en implementeren voor strategische accounts. Dit doe je aan de hand van een in de praktijk ontwikkelde aanpak. Je leert onder andere hoe je accountteams samenstelt en hoe je deze doelgericht aanstuurt. Het resultaat? Een aantoonbaar betere positie bij en relatie met je key accounts. 

Verschillende soorten klantrelaties bewust en flexibel managen, wordt de laatste jaren steeds belangrijker. Als organisatie is het noodzakelijk beweeglijk en wendbaar te zijn. In deze driedaagse training staan je persoonlijke competenties in relatie tot verschillende klantsegmenten centraal. Bewust gekozen key accounts versterken je creativiteit en innovatiekracht. En daar plukken jij én je klanten de vruchten van.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Je rol als accountmanager
  • Je contacten met key accounts
  • Het selecteren van key accounts
  • Het ontwikkelen en onderhouden van relaties
  • De benadering en formulering van je waardepropositie
  • Het creëren van maximale waarde voor jezelf en de klant

New Heroes

Tijdens deze training krijg jij toegang tot het online platform New Heroes. Je gaat actief aan de slag met enkele opdrachten uit de leerreizen van New Heroes. Daarnaast kun jij op eigen initiatief verder werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. 

Leerdagen

De totale doorlooptijd van de training bedraagt 9 weken. De training bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 3 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity.

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze training is 12 deelnemers.

Diploma 

Na afronding ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een diploma van Schouten & Nelissen University of Applied Sciences. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd instituutsdiploma in huis.

Training

Jouw investering in deze training bedraagt € 1850,00 (exclusief 21% btw). 

Volg je de training particulier of via een btw-vrijgestelde organisatie (bijvoorbeeld overheid, zorginstelling of bank)? Dan bieden wij je de voordelige mogelijkheid om geen btw te betalen, maar slechts een toeslag van 10% over de training en datgene wat onlosmakelijk aan de training verbonden is. De investering bedraagt dan € 2035,00. Dit kun je aangeven bij je inschrijving (online of telefonisch).

Financiering en STAP-budget

Wil je voordeliger studeren? Er zijn verschillende interessante mogelijkheden en wettelijke regelingen om gebruik van te maken. Bekijk ze allemaal op www.sn.nl/financieringsmogelijkheden.

Wil je gebruik maken van de STAP-budget subsidieregeling? Dan kunnen er afwijkende gunstige prijzen en startdata gelden. Alle informatie hierover en de regeling zelf vind je op www.sn.nl/stap-budget.

Materiaal

Jouw investering in het lesmateriaal bedraagt € 84,95 (exclusief btw). Je ontvangt hiervoor:

  • Persoonlijke licentie voor de leeromgeving MijnSN
  • Materiaalpakket
  • 6 mnd toegang tot online trainingen van New Heroes

Daarnaast ontvang je de hand outs en wordt er gebruikt gemaakt van online testen en scans. Mocht je reeds in het bezit zijn van de literatuur of deze niet via ons willen ontvangen, geef dit dan aan in het opmerkingenveld op het online inschrijfformulier of bij jouw telefonische inschrijving.

Arrangement

Voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet betaal je in totaal € 210,00 (exclusief btw). Indien een lesdag virtueel wordt gegeven komen de arrangementskosten voor die dag te vervallen.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.