Strategic Customer Management

Durée totale

Strategic Customer Management

NCOI Learning
Logo NCOI Learning
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_border 8,3 NCOI Learning a une moyenne de 8,3 (basée sur 4 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

Klanten en markten zijn continue in verandering, nu nóg meer dan ooit het geval was. Iedere organisatie heeft dan ook de opdracht om zich zo goed mogelijk te aligneren met deze nieuwe realiteit. Niet enkel op korte termijn maar vooral vanuit een duidelijke visie op de toekomst. Maar hoe speelt u maximaal in op die veranderde klant zonder met de eigen organisatie elke dag van richting te moeten veranderen? 
Het begrijpen van uw nieuwe bedrijfsrealiteit en deze vertalen naar een concurrentieel voordeel is essentieel. Hoe optimaliseert u de waarde van uw klantenbestand? Welke klanten bent u mogelijk liever kwijt dan rijk? Zijn dit nog wel de juiste klanten voor u? Hoe meet u uw klantenperforman…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Klanten en markten zijn continue in verandering, nu nóg meer dan ooit het geval was. Iedere organisatie heeft dan ook de opdracht om zich zo goed mogelijk te aligneren met deze nieuwe realiteit. Niet enkel op korte termijn maar vooral vanuit een duidelijke visie op de toekomst. Maar hoe speelt u maximaal in op die veranderde klant zonder met de eigen organisatie elke dag van richting te moeten veranderen? 
Het begrijpen van uw nieuwe bedrijfsrealiteit en deze vertalen naar een concurrentieel voordeel is essentieel. Hoe optimaliseert u de waarde van uw klantenbestand? Welke klanten bent u mogelijk liever kwijt dan rijk? Zijn dit nog wel de juiste klanten voor u? Hoe meet u uw klantenperformantie op lange termijn? Het begrijpen van uw klanten vanuit uw eigen strategische oogpunt is cruciaal om een duidelijk klantgerichte richting uit te zetten voor uw organisatie.
Strategisch Customer Management gaat om veel meer dan “slim” connecteren met uw historische klanten, dit gaat om het identificeren van die klanten die structureel bijdragen aan de realisatie van uw organisatie haar strategie en langetermijndoelstellingen.
We leren u om uw klantenactiviteiten tegen het licht te houden en structureel na te denken over de juiste klanten, uw relatie met hen, uw waardepropositie, uw verdienmodel, ... zodat u beter kunt presteren en een echt concurrentieel voordeel kunt realiseren.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.