Marketing Analytics: van data analyse naar actionable insights
Dates et lieux de début
Description
Dankzij data analytics kunnen marketeers hun klanten beter begrijpen en op een gerichte manier actie ondernemen. In deze tweedaagse opleiding 'Marketing Analytics' verdiept u zich in de analytische methodologieën en technieken om met uw data aan de slag te gaan en de ROI van uw marketinginspanningen te verhogen.U krijgt een helder beeld van de rol en mogelijkheden van marketing analytics in het landschap van artificial intelligence (AI), Machine Learning (ML) en Deep Learning (DL). Daarnaast zoomt u ook in op wat dit nu specifiek betekent in het marketingdomein en krijgt u tal van praktische voorbeelden van segmentation, profiling, churn prediction, market basket analysis, …
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
U krijgt een helder beeld van de rol en mogelijkheden van marketing analytics in het landschap van artificial intelligence (AI), Machine Learning (ML) en Deep Learning (DL). Daarnaast zoomt u ook in op wat dit nu specifiek betekent in het marketingdomein en krijgt u tal van praktische voorbeelden van segmentation, profiling, churn prediction, market basket analysis, …
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.