Een fan per dag

Durée totale
Localisation
A cet endroit
Date et lieu de début

Een fan per dag

IFBD - Institute for Business Development
Logo IFBD - Institute for Business Development
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development a une moyenne de 9 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

placeVan der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen
23 sept. 2022

Description

VAN KLANTEN NAAR FANS

Met ‘gewoon’ tevreden klanten komt u echt niet ver. Wat u wilt, zijn fans. Want fans bevelen u aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig. Fans denken graag met u mee en hebben alleen het beste met u voor. Maar om van klanten fans te maken, moet u hun verwachtingen overtreffen. Dit klinkt simpel, maar is het allesbehalve. Omdat het ook in uw organisatie helemaal geen dagelijkse gewoonte is om meer te doen dan een klant verwacht.

ELKE MEDEWERKER, ELKE DAG, ÉÉN FAN …

> Hoe maakt u van uw klanten uw goedkoopste account managers?
> Hoe geeft u zelf het goede voorbeeld?
> Hoe geeft u uw mensen de bevoegdheid om uw klanten belachelijk goed te helpen?
> Hoe garandeert…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Data management, Data privacy, Big data, Blockchain et Data Science.

VAN KLANTEN NAAR FANS

Met ‘gewoon’ tevreden klanten komt u echt niet ver. Wat u wilt, zijn fans. Want fans bevelen u aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig. Fans denken graag met u mee en hebben alleen het beste met u voor. Maar om van klanten fans te maken, moet u hun verwachtingen overtreffen. Dit klinkt simpel, maar is het allesbehalve. Omdat het ook in uw organisatie helemaal geen dagelijkse gewoonte is om meer te doen dan een klant verwacht.

ELKE MEDEWERKER, ELKE DAG, ÉÉN FAN …

> Hoe maakt u van uw klanten uw goedkoopste account managers?
> Hoe geeft u zelf het goede voorbeeld?
> Hoe geeft u uw mensen de bevoegdheid om uw klanten belachelijk goed te helpen?
> Hoe garandeert u dat ook uw mensen uw klanten belachelijk goed willen helpen?

HELP UW KLANTEN BELACHELIJK GOED

Tijdens deze writer’s class legt bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier uit, hoe u uw klanten belachelijk goed helpt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe u elke dag weer het verschil kunt maken bij uw bestaande klanten. Niet door de customer service strategie aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als u iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heeft u er gegarandeerd een fan bij! En dit werkt stukken beter dan de duurste campagne.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à Programme? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Où devons-nous envoyer l'information ?

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles et les partageons avec IFBD - Institute for Business Development dans le but de vous accompagner par email ou téléphone. Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.