Coachen op attitude, gedrag en resultaat

Durée totale
Localisation
A cet endroit
Date et lieu de début

Coachen op attitude, gedrag en resultaat

IFBD - Institute for Business Development
Logo IFBD - Institute for Business Development
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development a une moyenne de 9 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

placeVan der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent
8 nov. 2022

Description

EXPERT OF COACH: TWEE VERSCHILLENDE ROLLEN

Medewerkers coachen is een belangrijke – zo niet dé belangrijkste - vaardigheid van iedere leidinggevende. Maar vaak beperkt dit coachen zich tot expertcoaching waarbij de leidinggevende bouwt op zijn of haar operationele expertise en die overdraagt op zijn/haar medewerkers. Kennis van systemen, processen of dossiers wordt overgegeven. De leidinggevende is in eerste instantie expert en niet coach … 

HOE DUURZAAM RESULTAAT BOEKEN ALS COACH

De rol van leidinggevende als coach gaat echter een pak verder dan die rol als expert. Het ontwikkelen van het volledige potentieel van de medewerker staat centraal. En daar hoort ook attitude en gedrag bij. Wan…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

EXPERT OF COACH: TWEE VERSCHILLENDE ROLLEN

Medewerkers coachen is een belangrijke – zo niet dé belangrijkste - vaardigheid van iedere leidinggevende. Maar vaak beperkt dit coachen zich tot expertcoaching waarbij de leidinggevende bouwt op zijn of haar operationele expertise en die overdraagt op zijn/haar medewerkers. Kennis van systemen, processen of dossiers wordt overgegeven. De leidinggevende is in eerste instantie expert en niet coach … 

HOE DUURZAAM RESULTAAT BOEKEN ALS COACH

De rol van leidinggevende als coach gaat echter een pak verder dan die rol als expert. Het ontwikkelen van het volledige potentieel van de medewerker staat centraal. En daar hoort ook attitude en gedrag bij. Want pas dan wordt écht resultaat geboekt. Coachen behelst het verhogen van de betrokkenheid, het begeleiden naar meer zelfsturing, het verbeteren van relaties met anderen, het aankaarten van prestatieproblemen. Kortweg, het slijpen van de potentiele diamant op andere facetten dan de operationele expertise. Alleen zo kunt u als coach duurzaam resultaat boeken. 

STUREN OP GEDRAG EN ATTITUDE

Dit programma gaat dan ook niet over het overbrengen van operationele of technische expertise. Dit programma bezorgt je wel de nodige vaardigheden om zelf aan de slag te gaan als coach sturende op gedrag en attitude. Je krijgt niet alleen inzicht in het proces, maar ook in de juiste mindset om als coach écht succesvol te worden. Er wordt in kleine groepjes gewerkt en de benadering is praktisch en rijk aan persoonlijke feedback.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Où devons-nous envoyer l'information ?

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles et les partageons avec IFBD - Institute for Business Development dans le but de vous accompagner par email ou téléphone. Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.