Succes in sales en klantrelaties met Accountmanagement
Dates et lieux de début
Description
HBtraining geeft bewezen succesvolle prestatie verhogende trainingen in [r]etail. Met onze trainingen zorgen we voor een positieve invloed op het succes van de deelnemers. Dit doen we middels onze unieke en eigen ontwikkelde methode waarbij gebruik gemaakt wordt van de meest effectieve inzet van onze drie kerncomponenten: the perfect blend, smart use of tools & performance result reporting.
Geef je commerciële vaardigheden een boost met de training accountmanagement.
Breng jezelf en je organisatie naar een hoger niveau
Wil je bouwen aan een gezonde en succesvolle organisatie? Dan is het belangrijk dat je als medewerker je commerciële vaardigheden effectief kunt toepassen en bekwaam bent in het opbouwen én onderhouden van klantrelaties. Met de training Accountmanagement krijg je dit onder de knie en ga je op een praktijkgerichte manier aan de slag met je commerciële skills en technieken. Met als resultaat verbeterde salesresultaten en sterkere klantrelaties.
De training Accountmanagement is geschikt voor alle medewerkers die toe zijn aan een verdieping in hun commerciële vaa…

Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
HBtraining geeft bewezen succesvolle prestatie verhogende trainingen in [r]etail. Met onze trainingen zorgen we voor een positieve invloed op het succes van de deelnemers. Dit doen we middels onze unieke en eigen ontwikkelde methode waarbij gebruik gemaakt wordt van de meest effectieve inzet van onze drie kerncomponenten: the perfect blend, smart use of tools & performance result reporting.
Geef je commerciële vaardigheden een boost met de training accountmanagement.
Breng jezelf en je organisatie naar een hoger niveau
Wil je bouwen aan een gezonde en succesvolle organisatie? Dan is het belangrijk dat je als medewerker je commerciële vaardigheden effectief kunt toepassen en bekwaam bent in het opbouwen én onderhouden van klantrelaties. Met de training Accountmanagement krijg je dit onder de knie en ga je op een praktijkgerichte manier aan de slag met je commerciële skills en technieken. Met als resultaat verbeterde salesresultaten en sterkere klantrelaties.
De training Accountmanagement is geschikt voor alle medewerkers die toe zijn aan een verdieping in hun commerciële vaardigheden. In deze afwisselende en dynamische training wordt er naast de theorie veel aandacht besteed aan oefeningen en discussies.
In het kort:
Met de training Accountmanagement laat jij jouw
organisatie stappen maken op commercieel vlak. Verbeter je
vaardigheden en ga doeltreffend en strategisch om met de klant.
Tijdsduur: 2 dagen (9.00 - 16.30
u)
Prijs: € 720,- per persoon, excl. BTW
Trainingsvorm:Online (virtual classroom)
Klassikaal (op locatie of in Asten)
Wat kun je na de training?
Na deze training weet jij hoe je doeltreffend en strategisch om kunt gaan met klanten en je succesfactoren daadkrachtig in zetten. Ook kun je een professioneel accountplan ontwikkelen, benut je jouw commerciële vaardigheden optimaal en verbeter je de verkoopresultaten.
De resultaten
Na het succesvol afronden van deze training:
- Heb je inzicht in de achtergronden van succesvol accountmanagement
- Kun je je persoonlijke succesfactoren daadkrachtig inzetten in relatie met klanten
- Weet je doeltreffend en strategisch om te gaan met jouw klanten
- Kun je een professioneel accountplan ontwikkelen en presenteren
- Kun je je commerciële vaardigheden optimaal benutten in gesprekken met klanten
- Kun je het (in)koopgedrag van jouw klant beïnvloeden
- Weet je hoe je verkoopresultaten en rendement kunt verbeteren
Het programma
In deze afwisselende en dynamische training wordt er naast de theorie veel aandacht besteed aan oefeningen en discussies. De deelnemers oefenen hun commerciële- en adviesvaardigheden, waarmee zij bij de klant de meerwaarde van hun organisatie kunnen tonen. Er wordt gewerkt aan persoonlijke effectiviteit en verbeterpunten. Door de interactieve, praktijkgerichte aanpak waarin de deelnemer vooral zelf veel aan de slag gaat, is de deelnemer in staat het geleerde direct toe te passen in de praktijk. Er is een tussentijdse opdracht en een eindopdracht waarin de deelnemer een accountplan gaat schrijven voor een praktijksituatie.
Wat je gaat leren
Tijdens de training accountmanagement komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Principes van accountmanagement
- Het opstellen van een accountplan
- Optimaal account- en relatiemanagement
- Implementatie van het accountplan
- SWOT-analyse en confrontatiematrix
- Verkoopvaardigheden, behoefte bepalen (LSD), klantgericht overtuigen en weerstand overwinnen
- Het analyseren en effectief beïnvloeden van het gedrag van de klant
- Persoonlijke effectiviteit en presentatie
- Commercieel onderhandelen
- Afspraken maken, nakomen en opvolgen
- Praktijksituaties en -voorbeelden
- Presentatie van accountplan
Praktische info
Deze training bieden wij aan als virtual classroom én op locatie
in Asten. Er wordt een digitale reader aangeboden en gedurende de
training worden hulpmaterialen uitgereikt. Door middel van de
tussentijdse opdracht maakt de deelnemer al tijdens de training een
start met zijn accountplan.
Informatie over de trainingsdag
- De maximale groepsgrootte van deze training bestaat uit 12 personen
- Tijdens deze dagen worden er voldoende korte pauze momenten gehouden
- De training beslaat 2 x 2 aaneengesloten dagdelen met een interval van 3 weken
- De training wordt (online) via virtual classroom gegeven of op locatie in Asten
- De kosten voor deze training bedragen € 720,- per persoon, exclusief BTW
- Na afronding van de training ontvang je een certificaat van HBtraining
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.