Digitale marketingstrategie
- Durée totale
- Localisation
- A cet endroit
- Date et lieu de début
Dates et lieux de début
placeZALTBOMMEL 10 juin 2024 jusqu'au 2 sept. 2024check_circle Date de début garantie |
placeUTRECHT 10 oct. 2024 jusqu'au 28 nov. 2024check_circle Date de début garantie |
Description
Power up your skills met SUAS
De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.
Resultaat
- Je kent de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing
- Je verbindt de digitale marketingstrategie aan de doelen van de organisatie
- Je verbetert de marketingstrategie met digitale elementen
- Je brengt de digitale marketingstrategie in de praktijk met een marketingplan
- Je behaalt een hogere conversie door de inzet van digitale en sociale media
Voor wie?
Als marketingprofessional wil jij de transitie maken naar moderne marketing. En omdat digitale elementen tegenwoordig onmisbaar zijn in een goede marketingstrategie, wil je de online mogelijkheden koppelen aan de algemene marketingstrategie en dit verwerken in een digitaal marketingplan. Daarmee werk je aan betere klan…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Power up your skills met SUAS
De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.
Resultaat
- Je kent de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing
- Je verbindt de digitale marketingstrategie aan de doelen van de organisatie
- Je verbetert de marketingstrategie met digitale elementen
- Je brengt de digitale marketingstrategie in de praktijk met een marketingplan
- Je behaalt een hogere conversie door de inzet van digitale en sociale media
Voor wie?
Als marketingprofessional wil jij de transitie maken naar moderne marketing. En omdat digitale elementen tegenwoordig onmisbaar zijn in een goede marketingstrategie, wil je de online mogelijkheden koppelen aan de algemene marketingstrategie en dit verwerken in een digitaal marketingplan. Daarmee werk je aan betere klantenbinding, waardoor je bedrijfsstrategie een succes wordt.
Inhoud
Een goede digitale strategie is belangrijk om contact te houden met (potentiële) klanten. Digitaal denken en werken zorgt voor een beter resultaat en voortdurend inzicht. Je verbetert de marketingstrategie van jouw organisatie met digitale elementen en vertaalt dit naar een succesvol marketingplan. Daarnaast analyseer je de conversie van digitale toepassingen, zodat je de resultaten kunt optimaliseren.
In deze opleiding werk je aan de uitwerking van je eigen digitale marketingstrategie. Door de inzet van sociale en digitale media en het gebruik van digitale content versterk je de marktpositie van jouw organisatie. Met je nieuwe kennis stem je alle elementen op elkaar af en bouw je je strategie op. Zo bereik je de klant beter en zorg je voor een hogere conversie en beter resultaat.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Digitale marketingtrends en -ontwikkelingen
- Customer Journey
- Online en sociale media en hoe deze succesvol in te zetten
- Digitale content
- Digitale marketingstrategie vertalen in een plan
- Doelen stellen en meten
Leerdagen
De totale doorlooptijd van de training bedraagt 9 weken. De training bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 3 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity.
DeelnemersDe maximale groepsgrootte van deze training is 12 deelnemers.
Diploma
Na afronding ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een diploma van SUAS. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd instituutsdiploma in huis.
Training
De trainingsprijs is € 1.995,00 (excl. 21% btw).
Betaal je de training zelf? Dan profiteer je automatisch van een supervoordelige regeling. Je betaalt namelijk géén 21% btw, maar slechts een toeslag van 10%. Je prijs is dan € 2.194,50.
Materiaal
De prijs voor het lesmateriaal is € 122,52 (excl. btw). Je krijgt hiervoor:
- Persoonlijke licentie voor de leeromgeving MijnSN
- Succeskit SUAS NL
- Digital marketing strategy (book)
Arrangement
De prijs voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet is in totaal € 240,00 (excl. BTW). Je betaalt uiteraard geen arrangementskosten als je kiest voor de online variant in de ‘virtual class’.
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.