Innoveren met Design Thinking
Description
Om zijn projecten te beheren, om producten en diensten te creëren, is het noodzakelijk zich op een reëel probleem te concentreren, in constante verbondenheid te blijven met de beoogde markt, te luisteren naar de gebruikers, uitgaan van hun ervaring, met hen projecten uitbouwen …
Design Thinking verschaft u de oplossing om uw projecten te beheren op een structurele en creatieve manier, rekening houdend met het menselijk aspect.
Doelgroep
- Voor allen die op zoek zijn naar een innovatiemethode, creatieve en gestructureerde oplossingen, waarbij het menselijke centraal staat
- Voor allen die zich een tool willen eigen maken, om snel te innoveren, tegen een laagst mogelijke kost
- Voor allen die…

Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Om zijn projecten te beheren, om producten en diensten te
creëren, is het noodzakelijk zich op een reëel probleem te
concentreren, in constante verbondenheid te blijven met de beoogde
markt, te luisteren naar de gebruikers, uitgaan van hun ervaring,
met hen projecten uitbouwen …
Design Thinking verschaft u de oplossing om uw projecten te beheren
op een structurele en creatieve manier, rekening houdend met het
menselijk aspect.
Doelgroep
- Voor allen die op zoek zijn naar een innovatiemethode,
creatieve en gestructureerde oplossingen, waarbij het menselijke
centraal staat
- Voor allen die zich een tool willen eigen maken, om snel te
innoveren, tegen een laagst mogelijke kost
- Voor allen die bekwaam willen zijn om de vraag van hun klant te
anticiperen en hun latente behoeften te ontdekken
Doelstellingen
• De methode en haar technieken kennen en begrijpen.
• In staat zijn de initiële vraag te verduidelijken.
• De verschillen met de traditionele marketing-technieken
herkennen.
• De handelswijze van Design Thinking toepassen in functie van zijn
objectieven.
Programma
o Theoretisch programma - 's morgens :
- Inleiding to Design Thinking
- De uitdaging identificeren : de gebruikers betrekken en
hun behoeften begrijpen (empathische gesprekken)
- De motiverende vraag neerschrijven (de 5 "waarom"-vragen,
abstractieschaal)
- Ideeën naar voren brengen : de ijsbreker, brainstorming,
leren om verder te gaan (tools : brainstorming en
herinneringstechnieken, ...)
- De beste ideeën selecteren : jobs to be done, pains &
gains (Value Propostion Canvas)
- Zijn idee prototyperen, testen en snel realiseren : fail
fast, succeed faster
- Implementatie met behulp van het Business Model Canvas
o Praktijk programma - namiddag : concreet gebruiksoefening van de
methode op basis van fictieve of reële projecten aangebracht door
de deelnemers
Modalités d'inscription
Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le
tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants
inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de
début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre
paiement
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.