Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening

Durée totale

Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening

NCOI Learning
Logo NCOI Learning
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_border 8,3 NCOI Learning a une moyenne de 8,3 (basée sur 4 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

Klanten worden almaar kritischer, mondiger en ongeduldiger. En via internet vinden ze zonder moeite de weg naar uw concurrenten. Hoe zorgt u ervoor dat ze toch voor u kiezen? Prijsverlagingen zijn niet duurzaam, productverbeteringen moeilijk en tijdrovend. Zet liever in op een optimale klantentevredenheid en klantenervaring. Dat levert u een blijvend competitief voordeel op. Hoe? Door de best practices van service design te volgen. U ontdekt ze tijdens deze opleiding.
Service design, dat is letterlijk: het ontwerpen van diensten. Maar wat betekent dat dan precies? Dat uw organisatie maximaal afstemt op de behoeften van uw klanten. Zonder dat u daarbij uw draagkracht overschrijdt of uw compet…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : IPMA, C#, PRINCE2, ITIL et Méthode 5S.

Klanten worden almaar kritischer, mondiger en ongeduldiger. En via internet vinden ze zonder moeite de weg naar uw concurrenten. Hoe zorgt u ervoor dat ze toch voor u kiezen? Prijsverlagingen zijn niet duurzaam, productverbeteringen moeilijk en tijdrovend. Zet liever in op een optimale klantentevredenheid en klantenervaring. Dat levert u een blijvend competitief voordeel op. Hoe? Door de best practices van service design te volgen. U ontdekt ze tijdens deze opleiding.
Service design, dat is letterlijk: het ontwerpen van diensten. Maar wat betekent dat dan precies? Dat uw organisatie maximaal afstemt op de behoeften van uw klanten. Zonder dat u daarbij uw draagkracht overschrijdt of uw competiviteit ondermijnt.
Op deze cruciale vragen krijgt u een antwoord tijdens deze opleiding service design:

Hoe creëer ik de best mogelijke klantentevredenheid en klantenervaring?
Hoe verhoog ik de loyauteit van mijn klanten?
Hoe meet ik of mijn serviceprocessen ook écht werken?
Wat doe ik als mijn klant toch niet tevreden is?

In twee dagen krijgt u een schat aan praktische inzichten die u onmiddellijk toepast in uw eigen organisatie.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.