Pricing: strategies & tactics

Durée totale

Pricing: strategies & tactics

NCOI Learning
Logo NCOI Learning
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_border 8,3 NCOI Learning a une moyenne de 8,3 (basée sur 4 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

Pricing verdient uw aandachtPricing is een belangrijk onderdeel van uw marketingmix, én bepaalt mee uw winstgevendheid. Weet uw bedrijf dat? In een recente enquête bekende de meerderheid van de ondervraagde managers dat ze te weinig aandacht besteden aan prijszetting. De reden? Onvoldoende kennis. Want pricing is zoveel meer dan vergelijken met de concurrent. Bent u klaar om meer over pricing-strategieën en -tactieken te leren? Volg dan de tweedaagse opleiding. Deze opleiding vertelt u hoe u pricing aanpakt in uw organisatie: concreet en onmiddellijk gelinkt naar uw praktijk! Sterkere pricing loontOnderzoek toont aan dat een prijsverhoging van 1 procent u gemiddeld 11 procent meer winstgeven…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Tarification / Pricing, Prospection, Négociation, Business model et Établir un budget.

Pricing verdient uw aandachtPricing is een belangrijk onderdeel van uw marketingmix, én bepaalt mee uw winstgevendheid. Weet uw bedrijf dat? In een recente enquête bekende de meerderheid van de ondervraagde managers dat ze te weinig aandacht besteden aan prijszetting. De reden? Onvoldoende kennis. Want pricing is zoveel meer dan vergelijken met de concurrent. Bent u klaar om meer over pricing-strategieën en -tactieken te leren? Volg dan de tweedaagse opleiding. Deze opleiding vertelt u hoe u pricing aanpakt in uw organisatie: concreet en onmiddellijk gelinkt naar uw praktijk! Sterkere pricing loontOnderzoek toont aan dat een prijsverhoging van 1 procent u gemiddeld 11 procent meer winstgevendheid oplevert. Maar zomaar alles duurder maken, werkt natuurlijk niet en is niet verstandig. Want weet u welke factoren allemaal meespelen? Kent u de pricing-spelregels in uw marktsegment? Hoe gaat u om met prijsdruk? Vind uw antwoorden tijdens de tweedaagse opleiding over pricing. Een betere prijszetting wordt beloond en is cruciaal, ook in woelige tijden. Prijsverhogingen hebben tot 4 keer zoveel effect op de bedrijfswinst als bijvoorbeeld evenredige volumetoenamen. Onderzoek toont aan dat een prijsverhoging van 1 % gemiddeld leidt tot een verhoging van de winstgevendheid van 11 %! Maar dit betekent natuurlijk niet dat het verstandig is om de prijs zomaar te verhogen. Duik onder in de pricing-wereldPricing is een boeiende wereld, want het combineert wiskundetheorie met de praktijk van de economische markt. Laat uw prijszetting niet alleen afhangen van de theorie – de winstmarges die u moet halen. Na deze praktijkgerichte opleiding vol interessante cases is uw pricing doordacht en effectief, want u: kent de verschillende pricing-methodes, met hun troeven en valkuilen hebt zicht op de langetermijneffecten van uw prijsstrategie begrijpt hoe prijsdruk en prijsangst ontstaan – en hoe u ermee omgaat hebt inzicht in waardeperceptie en de willingness to pay weet hoe u een prijzenoorlog vermijdt, of bent gewapend om hem uit te vechten Benieuwd naar de beste pricing-strategie voor úw bedrijf? Schrijf u dan snel in voor deze opleiding.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.