Klantvriendelijke brieven en e-mails schrijven
Dates et lieux de début
placeBerchem (Antwerpen) 12 sept. 2022 |
Description
Brief en e-mail zijn vaak de enige kennismaking van de lezer met uw bedrijf. Maken deze een slechte indruk, dan kan dit uw bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd bericht daarentegen zorgt ervoor dat de lezer u meteen vertrouwen schenkt. Het is dus belangrijk dat uw berichten goed overkomen bij de lezer en dat ze de aandacht vasthouden. Ze moeten dus niet alleen leesbaar en boeiend zijn, maar ook relevant én duidelijk. Tijdens deze schrijftraining leert u hoe u uw brieven en e-mails levendiger en klantgerichter kunt opstellen. Een moderne, frisse stijl is immers essentieel voor een positieve indruk.Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.