Het strategische marketing plan

Durée totale

Het strategische marketing plan

IFBD - Institute for Business Development
Logo IFBD - Institute for Business Development
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development a une moyenne de 9 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

Niemand zal vandaag de noodzaak van een Marketing Plan ontkennen. Maar hoe pakt u dit aan ? Hoe analyseert u uw markt ?  Kent u uw klanten ?  Heeft u inzicht in het koopgedrag van uw afnemers ?  Hoe gaat u om met product portfolio analyses ?  Hoe segmenteert u uw markt en hoe vertaalt u dit naar uw Marketing Plan ? En hoe lang is uw product leefbaar of anders gezegd : wat is de “product life cycle” ? Als commerciële manager wordt u vandaag afgerekend op uw prestaties en resultaten. U heeft er dan ook alle belang bij uw acties, prognoses en commerciële inspanningen – met kennis van zaken - voor te bereiden en te onderzoeken zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

STAPPENPLA…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Microsoft Project, MSP, Méthode 5S, Établir un budget et Introduction au marketing.

Niemand zal vandaag de noodzaak van een Marketing Plan ontkennen. Maar hoe pakt u dit aan ? Hoe analyseert u uw markt ?  Kent u uw klanten ?  Heeft u inzicht in het koopgedrag van uw afnemers ?  Hoe gaat u om met product portfolio analyses ?  Hoe segmenteert u uw markt en hoe vertaalt u dit naar uw Marketing Plan ? En hoe lang is uw product leefbaar of anders gezegd : wat is de “product life cycle” ? Als commerciële manager wordt u vandaag afgerekend op uw prestaties en resultaten. U heeft er dan ook alle belang bij uw acties, prognoses en commerciële inspanningen – met kennis van zaken - voor te bereiden en te onderzoeken zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

STAPPENPLAN VOOR UW EIGEN MARKETING PLAN

Aan het einde van de cursus krijgt u naast de uitgebreide documentatiemap, ook tientallen tips die u moeten helpen bij het nog beter invullen van uw (strategisch) marketing plan. 

WAT MAAKT DEZE DAG UNIEK ?

Deze cursus is een must voor iedere (marketing) manager die de commerciële doelstellingen van zijn organisatie of unit moet vertalen naar een concreet Marketing Plan. U krijgt de diverse bouwstenen en verneemt de vele valkuilen waarmee u rekening dient te houden.  De cursus is op die manier opgebouwd, dat u naast de noodzakelijke theoretisch onderbouw van marketingconcepten en -instrumenten ook kunt genieten van de ruime praktijkervaring van onze docent.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.