Framing

Durée totale

Framing

IFBD - Institute for Business Development
Logo IFBD - Institute for Business Development
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development a une moyenne de 9 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

HET IS NIET WAT U ZEGT MAAR WAT MEN HOORT

Waarom overtuigen sommige verhalen moeiteloos, terwijl andere zorgvuldig beargumenteerde boodschappen niet eens gehoord lijken te worden? Waarom lijken mensen vaak iets totaal anders te horen dan dat er bedoeld wordt? Hoe raakt u de juiste snaar om uw medewerker, manager of klant te overtuigen.

FRAME UW BOODSCHAP

Het antwoord op deze vragen is: framing. Door uw boodschap in een strategische verhaallijn te gieten en met de juiste woorden en beelden te vertellen, neemt uw invloed enorm toe. Weerstand is zelden rationeel, maar ontstaat op een irrationeel en onbewust niveau bij de ontvanger. Argumenteren is niet voldoende: u moet de juiste emoties en …

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Data mining, Ajax, Communication non verbale, Leadership et Gestion d'équipe / Management.

HET IS NIET WAT U ZEGT MAAR WAT MEN HOORT

Waarom overtuigen sommige verhalen moeiteloos, terwijl andere zorgvuldig beargumenteerde boodschappen niet eens gehoord lijken te worden? Waarom lijken mensen vaak iets totaal anders te horen dan dat er bedoeld wordt? Hoe raakt u de juiste snaar om uw medewerker, manager of klant te overtuigen.

FRAME UW BOODSCHAP

Het antwoord op deze vragen is: framing. Door uw boodschap in een strategische verhaallijn te gieten en met de juiste woorden en beelden te vertellen, neemt uw invloed enorm toe. Weerstand is zelden rationeel, maar ontstaat op een irrationeel en onbewust niveau bij de ontvanger. Argumenteren is niet voldoende: u moet de juiste emoties en associaties opwekken om een ander écht te overtuigen. Gelijk hebben is niet genoeg, u moet het ook krijgen.

NIET MANIPULEREN MAAR HERKENBAAR MAKEN

Een goed geframede boodschap, toespraak, webtekst of brochure komt beter aan bij uw ontvanger en heeft een directe impact. Door het gebruiken van het juiste frame bereikt u uw doelgroep beter, voelen zij zich meer aangesproken door uw boodschap en zijn zij sneller geneigd de informatie op úw manier te interpreteren. Ons brein is immers weerloos tegen de overtuigingskracht van de woorden en beelden waarin wij zelf geloven. Door hier op in te spelen en uw ideeën slim te framen kunt u - net als succesvolle politici en reclamemakers -  andere mensen onzichtbaar overtuigen. Probeer ze niet te manipuleren, maar maak uw boodschap zo herkenbaar dat ze het met u eens zijn. 

LEER ZELF FRAMEN

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de klappen vallen. Na de workshop kijkt u nooit meer op dezelfde manier naar taal, omdat u in staat bent om tussen de regels te lezen. Het resultaat: u bent effectiever in het overbrengen van uw boodschap, doordat u deze beter kunt aanpassen aan de bewuste en onbewuste kaders van de ontvanger.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.