Afspraak is afspraak

Durée totale
Localisation
A cet endroit
Date et lieu de début

Afspraak is afspraak

IFBD - Institute for Business Development
Logo IFBD - Institute for Business Development
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development a une moyenne de 9 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

placeVan der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen
3 déc. 2024
placeVan der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent
4 déc. 2024
placeVan der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent
4 juin 2025
placeVan der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen
18 juin 2025

Description

Afspraak is afspraak, of niet?

Je hebt je best gedaan. Na een allerlaatste ‘is alles duidelijk’ ben je overtuigd dat alles ook duidelijk is. Meer zelfs, glashelder. De doelstellingen zijn evident. De resultaten haalbaar. De taken verdeeld. De timing in onderling overleg vastgelegd. En dan loopt het mis. De afspraak die je met je medewerker(s) hebt gemaakt wordt niet nagekomen.

Excuses, smoezen, voorwendsels, uitvluchten en 1000 maal sorry

En dan vraag je waarom… Het veelvoud van smoezen en de creativiteit van je werknemers blijft je verbazen. ‘Druk, druk, druk’, ‘die grote klant heeft mij opgeëist’, ‘ik wou er net aan beginnen’, ‘ik kreeg niet alle details van Carl’, ‘het was toch complex…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Afspraak is afspraak, of niet?

Je hebt je best gedaan. Na een allerlaatste ‘is alles duidelijk’ ben je overtuigd dat alles ook duidelijk is. Meer zelfs, glashelder. De doelstellingen zijn evident. De resultaten haalbaar. De taken verdeeld. De timing in onderling overleg vastgelegd. En dan loopt het mis. De afspraak die je met je medewerker(s) hebt gemaakt wordt niet nagekomen.

Excuses, smoezen, voorwendsels, uitvluchten en 1000 maal sorry

En dan vraag je waarom… Het veelvoud van smoezen en de creativiteit van je werknemers blijft je verbazen. ‘Druk, druk, druk’, ‘die grote klant heeft mij opgeëist’, ‘ik wou er net aan beginnen’, ‘ik kreeg niet alle details van Carl’, ‘het was toch complexer dan ik dacht’ … Ongetwijfeld, denk je bij jezelf, wachten op het excuus van de open brug of de lekke band …

Maar waarom doen ze niet wat je zegt?

Maar waarom komen medewerkers of managers hun afspraken niet na? Waarom zijn woorden zoveel makkelijker dan daden? Waarom besteden sommigen meer tijd aan hun smoes dan aan hun opdracht? En hoe pak je dit aan? Met nog meer regeltjes? Sancties?  Repressief?

Heel vaak zijn het net die mensen die u positief wilt beïnvloeden en laten doen wat je vraagt, perfect in staat ook die nieuwe regeltjes te omzeilen. Nieuwe regels zorgen alleen voor nieuwe smoezen. Nieuwe sancties voor nieuwe excuses.

Hoe krijg je discipline tussen de oren: hoe krijg je ze zover?

Op een verwarrend eenvoudige manier leer je van Jan van Setten hoe je discipline op de werkvloer krijgt en mensen niet langer praten maar werken.  U leert niet alleen waarom mensen afspraken vergeten, negeren of ontwijken.  Maar vooral hoe u hen diezelfde afspraken leert nakomen.  Foutloos en stipt.  Want afspraak is afspraak. 

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.