Giving and Receiving Genuine Feedback [FEEDBACK]
Dates et lieux de début
computer En ligne: VIRTUAL TRAINING CENTER 1 déc. 2025 jusqu'au 2 déc. 2025 |
computer En ligne: VIRTUAL TRAINING CENTER 2 mar. 2026 jusqu'au 3 mar. 2026 |
place1-Mechelen (Battelsesteenweg 455-B) 4 juin 2026 jusqu'au 5 juin 2026 |
computer En ligne: VIRTUAL TRAINING CENTRE 4 juin 2026 jusqu'au 5 juin 2026 |
computer En ligne: VIRTUAL TRAINING CENTER 10 sept. 2026 jusqu'au 11 sept. 2026 |
place1-Mechelen (Battelsesteenweg 455-B) 10 déc. 2026 jusqu'au 11 déc. 2026 |
computer En ligne: VIRTUAL TRAINING CENTRE 10 déc. 2026 jusqu'au 11 déc. 2026 |
Description
Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.
OVERVIEW
Nederlands:
[EXPERIENCE TRAINING] Succesvolle teams bestaan uit mensen die elkaar versterken. Hoe versterk je elkaar? Door met elkaar in gesprek te gaan over hoe dingen beter kunnen. In deze training leer je hoe je feedback als instrument voor voortdurende verbetering kunt inzetten, zonder de onderlinge relaties geweld aan te doen.
English:
[EXPERIENCE TRAINING] Successful teams consist of people who reinforce each other. But how can you make sure this happens within your team? By discussing with each other about how you can improve. In this training course, you learn how to use feedback as an tool for continuous improvement, without negatively affecting relationships between team m…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.
OVERVIEW
Nederlands:
[EXPERIENCE TRAINING] Succesvolle teams bestaan uit mensen die elkaar versterken. Hoe versterk je elkaar? Door met elkaar in gesprek te gaan over hoe dingen beter kunnen. In deze training leer je hoe je feedback als instrument voor voortdurende verbetering kunt inzetten, zonder de onderlinge relaties geweld aan te doen.
English:
[EXPERIENCE TRAINING] Successful teams consist of people who reinforce each other. But how can you make sure this happens within your team? By discussing with each other about how you can improve. In this training course, you learn how to use feedback as an tool for continuous improvement, without negatively affecting relationships between team members.
OBJECTIVES
- Geven van effectieve feedback in iedere situatie.
- Positief gedrag belonen en borgen.
- Gedragsverandering bewerkstelligen.
- Leren ontvangen en verwerken van feedback.
- Het verstevigen van onderlinge verhoudingen door eerlijke communicatie.
- Giving effective situational feedback
- Reward and secure positive behaviour
- Accomplish behavioural change
- Learn how to receive and process feedback
- Strengthen relationships by communicating honestly
AUDIENCE
Iedere professional die beter wil leren omgaan met het geven of ontvangen van feedback.
Every professional that wants a better understanding of how to provide and receive feedback in a constructive manner.
NEXT STEP
Volgende stap
Om het persoonlijke resultaat te borgen en om de deelnemers in staat te stellen om zich te blijven ontwikkelen, biedt Global Knowledge individuele coachingssessies aan. Op deze manier is de deelnemer ervan verzekerd dat hij, ook na de training, aandacht blijft besteden aan het verbeteren van zijn vaardigheden, toegespitst op zijn eigen sterktes en valkuilen. Om een coachingssessie te boeken, klik https://www.globalknowledge.nl/cursussen/management_and_vaardigheden/professional_skills/coaching.html
Next step
To secure your personal results and to ensure continuous personal development, Global Knowledge offers individual coaching sessions. This way, the delegate can rest assured that, even after the course, he or she will continue to improve his or her skills. The approach is tailored in a way that it adapts to the individual strenghts and weaknesses of the delegates. To book your personal coaching session, please visit https://www.globalknowledge.nl/cursussen/management_and_vaardigheden/professional_skills/coaching.html
CONTENT
- Communicatie. Beginselen van effectieve, collegiale communicatie op basis van de ECHT TRAINING™-methodiek: Eerste Indruk, Contact, Houding, Tijd.
- Feedback: wat is feedback en in welke situaties kom het van pas? Welke uitdagingen zijn er bij het geven en ontvangen van feedback?
- Relatie: hoe kan feedback ervoor zorgen dat de werkrelatie verbetert in plaats van verslechtert?
- Invloed: hoe kan het geven van effectieve feedback ervoor zorgen dat je anderen beïnvloedt en activeert?
- Leiderschap: door actiegerichte feedback in staat zijn om mensen te activeren en invloed uit te oefenen.
- Vier-stappenmodel voor het geven van effectieve feedback.
- Communications. Fundamentals of effective communication with co-workers, based on FACT TRAINING-methodology. FACT stands for First impression, Attitude, Contact and Time
- Feedback: what is feedback, why is it often misperceived, why can feedback be challenging, when is it useful?
- Relationship: How can feedback improve the working relationship? How do you prevent the relationship from worsening?
- Influence: how can you activate people and engage positively by providing feedback?
- Leadership: action-based feedback and influencing strategies.
- Four-step feedback loop for effective feedback.
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.