Succesvolle prospectie

Durée totale
Logo TEAMPOWER

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

TEAMPOWER a indiqué offrir ses services par défaut dans les régions suivantes: Bruxelles

Description

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.



Doelgroep

Elke medewerker die commercieel actief is in het bedrijf waarvoor de uitdagingen belangrijk zijn.



Doelstellingen

• De nuttige methodes verwerven om zijn prospectie voor te bereiden en te organiseren.
• Aandacht lokken van zijn gesprekspartner door de snelle communicatietechnieken : elevator pitch.



Programma

• Het belang in harde tijden...
• De link met sales en marketing
• Welke prospectiemogelijkheden zijn er ?
• Wat verwacht de klant ?
• D…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Blockchain, Compétences commerciales, Concepts financiers, Data management et Business Management.

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.



Doelgroep

Elke medewerker die commercieel actief is in het bedrijf waarvoor de uitdagingen belangrijk zijn.



Doelstellingen

• De nuttige methodes verwerven om zijn prospectie voor te bereiden en te organiseren.
• Aandacht lokken van zijn gesprekspartner door de snelle communicatietechnieken : elevator pitch.



Programma

• Het belang in harde tijden...
• De link met sales en marketing
• Welke prospectiemogelijkheden zijn er ?
• Wat verwacht de klant ?
• De structuur van een prospectie oproep
• In detail : argumenteren, bezwaren behandelen aan de telefoon
• Koopsignalen en afsluiten
• Afspraken maken aan de telefoon
• Integratie-oefeningen aan de telefoon
• Welke gelijkenissen bestaan er tussen telefonische prospectie en prospectiebezoeken? Welke verschillen?

• Kenmerken van een goede mailingbrief?
• Hoe de aandacht en de interesse van de lezer opwekken?
• Hoe stel je een mailingbrief op en hoe begin je eraan?
• Structuur van een mailingbrief, een tiental levensechte voorbeelden
• Oefeningen op basis van persoonlijk materiaal dat door de deelnemers wordt meegebracht.



Methodologie

Alle theoretische beschouwingen worden door de trainer niet ex-cathedra maar zeer interactief met de deelnemers uitgewerkt.
• Groepswerk en uitwisseling van ideeën en ervaringen wordt gestimuleerd.
• Met levensecht materiaal (cases van de deelnemers)
• (mailingbrieven en –materiaal) worden evaluatiesessies gehouden
• waaruit tips en aanbevelingen naar voor komen.
• Interactiviteit en de dagelijkse situaties van de deelnemers en hun zaak/onderneming
• wordt maximaal nagestreefd.
• Leren door vooral te doen, niet door te luisteren alleen.

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.