Afspraken maken via de telefoon

Durée totale
Localisation
A cet endroit
Date et lieu de début
Logo TEAMPOWER

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

placeTeampower, Avenue Louis Gribaumont 179, 1200 Bruxelles
12 fév. 2021
placeTeampower, Avenue Louis Gribaumont 179, 1200 Bruxelles
26 avr. 2021
placeTeampower, Avenue Louis Gribaumont 179, 1200 Bruxelles
1 juin 2021

Description

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Met succes via de telefoon prospecteren en met natuurlijk gemak afspraken bekomen, om veelbelovende afspraken te boeken.

Doelgroep

Elke persoon die prospecteert via de telefoon (Directeurs, KMO zaakvoerders, Sales Managers, commerciëlen, call center, enz …)



Doelstellingen

• Een doeltreffend script opstellen
• Met gemak bezwaren kunnen weerleggen
• Weten hoe te overtuigen
• Veelbelovende afspraken bekomen



Programma

Deze opleiding wordt in 2 delen opgesplitst :

1ste deel : De basistechnieken van de telefonische communicatie en hoe een script opstellen
De behandelde thema’s zijn :
• Kunnen spreken (wat men mag zeggen en wat niet)
• Kunnen luisteren …

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Agile, Scrum, Lean Six Sigma, PRINCE2 et Management de projet.

Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?

Met succes via de telefoon prospecteren en met natuurlijk gemak afspraken bekomen, om veelbelovende afspraken te boeken.

Doelgroep

Elke persoon die prospecteert via de telefoon (Directeurs, KMO zaakvoerders, Sales Managers, commerciëlen, call center, enz …)



Doelstellingen

• Een doeltreffend script opstellen
• Met gemak bezwaren kunnen weerleggen
• Weten hoe te overtuigen
• Veelbelovende afspraken bekomen



Programma

Deze opleiding wordt in 2 delen opgesplitst :

1ste deel : De basistechnieken van de telefonische communicatie en hoe een script opstellen
De behandelde thema’s zijn :
• Kunnen spreken (wat men mag zeggen en wat niet)
• Kunnen luisteren en nota nemen
• Kunnen overtuigen
• Kunnen afsluiten
• Hoe zich ontdoen van slechte gewoonten aan de telefoon
• Hoe een script opstellen dat aangepast is aan de doelgroep en het product of de dienst
 
2de deel : Bezwaren weerleggen en methodologie
De deelnemer zal leren niet meer te hoeven vrezen voor de verschillende bezwaren, door het voorbereiden van doeltreffende antwoorden.
Het doel is zich in de plaats te stellen van de ander, ten einde zijn logica te begrijpen en een overtuigend antwoord te bieden.


Enkele bezwaren :

• « Stuur mij een documentatie op »
• « Ik heb geen tijd »
• « Dit interesseert mij niet »
• Hoe de secretaresse omzeilen ?
• Analyse van de bezwaren door de deelnemers
 
• Doelgroepen en bestanden : hoe ze bepalen en kiezen ?
• Oefeningen gebaseerd op voorbeelden aangebracht door de deelnemers, rollenspelen



Methodologie

Afwisseling van theorie en oefeningen, gebaseerd op praktische voorbeelden aangebracht door de deelnemers zelf en op de ervaring van de trainer.
Rollenspelen.
Interactieve methodologie.

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.