Afspraken maken via de telefoon
Dates et lieux de début
placeTeampower, Avenue Louis Gribaumont 179, 1200 Bruxelles 12 fév. 2021 |
placeTeampower, Avenue Louis Gribaumont 179, 1200 Bruxelles 26 avr. 2021 |
placeTeampower, Avenue Louis Gribaumont 179, 1200 Bruxelles 1 juin 2021 |
Description
Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?
Met succes via de telefoon prospecteren en met natuurlijk gemak afspraken bekomen, om veelbelovende afspraken te boeken.
Doelgroep
Elke persoon die prospecteert via de telefoon (Directeurs, KMO zaakvoerders, Sales Managers, commerciëlen, call center, enz …)
Doelstellingen
• Een doeltreffend script opstellen
• Met gemak bezwaren kunnen weerleggen
• Weten hoe te overtuigen
• Veelbelovende afspraken bekomen
Programma
Deze opleiding wordt in 2 delen opgesplitst :
1ste deel : De basistechnieken van de telefonische communicatie en hoe een script opstellen
De behandelde thema’s zijn :
• Kunnen spreken (wat men mag zeggen en wat niet)
• Kunnen luisteren …
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Hoe afspraken van goede kwaliteit bekomen ?
Met succes via de telefoon prospecteren en met natuurlijk gemak afspraken bekomen, om veelbelovende afspraken te boeken.
Doelgroep
Elke persoon die prospecteert via de telefoon (Directeurs, KMO zaakvoerders, Sales Managers, commerciëlen, call center, enz …)
Doelstellingen
• Een doeltreffend script opstellen
• Met gemak bezwaren kunnen weerleggen
• Weten hoe te overtuigen
• Veelbelovende afspraken bekomen
Programma
Deze opleiding wordt in 2 delen opgesplitst :
1ste deel : De basistechnieken van de telefonische communicatie en
hoe een script opstellen
De behandelde thema’s zijn :
• Kunnen spreken (wat men mag zeggen en wat niet)
• Kunnen luisteren en nota nemen
• Kunnen overtuigen
• Kunnen afsluiten
• Hoe zich ontdoen van slechte gewoonten aan de telefoon
• Hoe een script opstellen dat aangepast is aan de doelgroep en het
product of de dienst
2de deel : Bezwaren weerleggen en methodologie
De deelnemer zal leren niet meer te hoeven vrezen voor de
verschillende bezwaren, door het voorbereiden van doeltreffende
antwoorden.
Het doel is zich in de plaats te stellen van de ander, ten einde
zijn logica te begrijpen en een overtuigend antwoord te bieden.
Enkele bezwaren :
• « Stuur mij een documentatie op »
• « Ik heb geen tijd »
• « Dit interesseert mij niet »
• Hoe de secretaresse omzeilen ?
• Analyse van de bezwaren door de deelnemers
• Doelgroepen en bestanden : hoe ze bepalen en kiezen ?
• Oefeningen gebaseerd op voorbeelden aangebracht door de
deelnemers, rollenspelen
Methodologie
Afwisseling van theorie en oefeningen, gebaseerd op praktische
voorbeelden aangebracht door de deelnemers zelf en op de ervaring
van de trainer.
Rollenspelen.
Interactieve methodologie.
Modalités d'inscription
Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le
tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants
inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de
début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre
paiement
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.