Feedback geven en ontvangen

Durée totale

Feedback geven en ontvangen

NCOI Learning
Logo NCOI Learning
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_border 8,3 NCOI Learning a une moyenne de 8,3 (basée sur 4 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

Feedback geven en ontvangen: één pot nat?Een collega vertelt u hoe u een situatie beter aanpakt. Uw leidinggevende tikt u op de vingers. Of een klant wijst u op een fout. Hoe verteert u feedback? Is geven en ontvangen voor u even vanzelfsprekend? Omgaan met kritiek is níét eenvoudig. U moet eerst en vooral leren luisteren: welke toon heeft de feedback? Hoe vraagt u om verduidelijking? Hoe reageert u het best? Wat kunt u leren van deze opmerking? Ga er niet van uit dat u de les gelezen wordt. Vaak is feedback net heel vriendelijk bedoeld. Feedback geven en ontvangen: meer dan u denktU geeft zelf meer feedback dan u denkt. Maar niet al uw collega’s en klanten kunnen omgaan met kritiek. U hoeft…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Performance management, Excel, Leadership, Team building et Gestion d'équipe / Management.

Feedback geven en ontvangen: één pot nat?Een collega vertelt u hoe u een situatie beter aanpakt. Uw leidinggevende tikt u op de vingers. Of een klant wijst u op een fout. Hoe verteert u feedback? Is geven en ontvangen voor u even vanzelfsprekend? Omgaan met kritiek is níét eenvoudig. U moet eerst en vooral leren luisteren: welke toon heeft de feedback? Hoe vraagt u om verduidelijking? Hoe reageert u het best? Wat kunt u leren van deze opmerking? Ga er niet van uit dat u de les gelezen wordt. Vaak is feedback net heel vriendelijk bedoeld. Feedback geven en ontvangen: meer dan u denktU geeft zelf meer feedback dan u denkt. Maar niet al uw collega’s en klanten kunnen omgaan met kritiek. U hoeft een slecht bericht niet te omzwachtelen tot het klinkt als fantastisch nieuws, maar denk wel na over hoe u het brengt: wat is uw doel? Hoe geeft u oprecht positieve feedback? Hoe geeft u constructief negatieve feedback? Wat met emotionele reacties? In de opleiding ‘Feedback geven en ontvangen’ leert u alles over motiverende gespreksvoering. Feedback geven en ontvangen: onder de knie in één dagMet de theorie achter ‘omgaan met kritiek’ bent u niet veel. Dus de eendaagse opleiding ‘Feedback geven en ontvangen’ laat u meteen los op de praktijk, met cases uit uw eigen werkervaring. In kleine groepjes leert u: uw communicatie- en luistervaardigheden aanscherpen. de situatie waarin u feedback krijgt, inschatten. verbale en non-verbale communicatie interpreteren en gebruiken. motiverende gespreksvoering toepassen. uw eigen stijl van feedback geven verbeteren.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.