Geef nooit korting

Durée totale

Geef nooit korting

IFBD - Institute for Business Development
Logo IFBD - Institute for Business Development
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development a une moyenne de 9 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

KLANTEN WILLEN GEEN KORTING …. MAAR WAT DAN WEL

Klanten willen geen korting.  Ze willen alleen niet onnodig veel betalen.  Klanten zijn  bereid die prijs te betalen voor uw product of dienst die in hun ogen rechtvaardig is : de faire prijs.  Daarom heeft uw prijs niets te maken met uw kostprijs … maar alleen met wat uw klant er voor wil betalen.

CONCRETE AANPAK VAN DEZE MIDDAGSESSIE

Op interactieve wijze, gebruik makend van veel illustraties en praktijkvoorbeelden, neemt Jos Burgers u op een humorvolle wijze mee in de wereld van prijsdruk en vooral hoe daaraan te ontsnappen. Doorheen de ganse sessie is volop gelegenheid voor vragen en discussie.
Drs. Jos Burgers is dé klantenexpert van de …

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Réseaux sociaux, LinkedIn, Facebook, Marketing digital et Twitter.

KLANTEN WILLEN GEEN KORTING …. MAAR WAT DAN WEL

Klanten willen geen korting.  Ze willen alleen niet onnodig veel betalen.  Klanten zijn  bereid die prijs te betalen voor uw product of dienst die in hun ogen rechtvaardig is : de faire prijs.  Daarom heeft uw prijs niets te maken met uw kostprijs … maar alleen met wat uw klant er voor wil betalen.

CONCRETE AANPAK VAN DEZE MIDDAGSESSIE

Op interactieve wijze, gebruik makend van veel illustraties en praktijkvoorbeelden, neemt Jos Burgers u op een humorvolle wijze mee in de wereld van prijsdruk en vooral hoe daaraan te ontsnappen. Doorheen de ganse sessie is volop gelegenheid voor vragen en discussie.
Drs. Jos Burgers is dé klantenexpert van de Benelux en één een van de meest gevraagde managementsprekers.  Hij richt zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met tweehonderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker én trainer. Burgers houdt zijn publiek spiegels voor en laat mensen anders naar hun werk en dagelijkse praktijk kijken.  Humor is hierbij een belangrijk wapen, maar de vele praktijkvoorbeelden maken zijn seminars en trainingen direct bruikbaar.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Où devons-nous envoyer l'information ?

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles et les partageons avec IFBD - Institute for Business Development dans le but de vous accompagner par email ou téléphone. Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.