Professionaliseer uw netwerk
Dates et lieux de début
placeTeampower, Avenue arnaud Fraiteur 15/23, 1050 Bruxelles 12 mai 2025 |
Description
Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?
Doelstellingen
• Begrijpen waar en hoe een netwerk uit te bouwen.
• Leren zijn eigen netwerk uit te bouwen, te activeren en te onderhouden.
• Zijn professioneel imago uitwerken en een samenhangende communicatiestrategie ontwikkelen.
• Voordelen van een doeltreffend netwerk in zijn onderneming.
Programma
1. De verschillende types netwerk
• Wat is networking ?
• Waarom zijn vaardigheden in dit domein ontwikkelen ?
• Een netwerk uitbouwen op de sociale media met het oog op het bevorderen van professionele ontmoetingen
• Hoe vaak aan networking doen ?
2. De toolbox
• « De elevator speech »
• Zijn eigen C.R.M. opstellen
• Geven alvor…

Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Hoe zijn creativiteitspotentieel verhogen om het verschil te maken ?
Doelstellingen
• Begrijpen waar en hoe een netwerk uit te bouwen.
• Leren zijn eigen netwerk uit te bouwen, te activeren en te
onderhouden.
• Zijn professioneel imago uitwerken en een samenhangende
communicatiestrategie ontwikkelen.
• Voordelen van een doeltreffend netwerk in zijn onderneming.
Programma
1. De verschillende types netwerk
• Wat is networking ?
• Waarom zijn vaardigheden in dit domein ontwikkelen ?
• Een netwerk uitbouwen op de sociale media met het oog op het
bevorderen van professionele ontmoetingen
• Hoe vaak aan networking doen ?
2. De toolbox
• « De elevator speech »
• Zijn eigen C.R.M. opstellen
• Geven alvorens te krijgen
• De groepen en de connecties vinden
• Engagementen naleven en zich aan zijn beloftes houden
• Professionele ontmoetingen : wat doen, wat zeggen en aan wie
?
3. Zijn netwerk uitbouwen en begrijpen
• Wie moet ik kennen ?
• Wie kent wie ?
• Identificeer snel :
- « business » beslissers
- « financiële » beslissers
- de informanten
- invloedrijke personen
4. « Connecties » maken
Identificeren wie u kan helpen bij het maken van « connecties »
binnen en buiten uw onderneming :
- managers
- collega’s
- personeelsnetwerk
- professionele organisatie
- sociale media
5. De « matrix »
Een tool om uw huidig netwerk in kaart te brengen en
opportuniteiten te ontdekken :
- relatie
- Invloedrijke persoon
6. Identificeer de voornaamste acties die u moet doen en
plannen
- uw doelstellingen bepalen
- wie kan u helpen, hoe en wanneer ?
7. Zijn professioneel imago opbouwen
- Samenhangend imago op de verschillende sociale media
- Hoe spreken en doen spreken over mijn business op de sociale
media en tijdens professionele meetings
- Een doeltreffende communicatiestrategie uitwerken
8. LinkedIn : gebruiksaanwijzing
- Een aantrekkelijk en professioneel profiel aanmaken
- Presentatie van het medium : welke functionaliteit gebruiken, met
welk resultaat ?
- Een geslaagde “post” opstellen
Modalités d'inscription
Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le
tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants
inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de
début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre
paiement
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.