Assertiviteit : hoe voor uzelf opkomen

Niveau
Durée totale
Localisation
A cet endroit
Date et lieu de début

Assertiviteit : hoe voor uzelf opkomen

TEAMPOWER
Logo TEAMPOWER

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

placeArnaud Fraiteurlaan 15/23, 1050 Elsene
24 oct. 2024
placeArnaud Fraiteurlaan 15/23, 1050 Elsene
3 déc. 2024

Description

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Assertiviteit wordt gebruikt om de communicatie te vergemakkelijken, zelfvertrouwen te ontwikkelen en zijn interpersoonlijke relaties te verbeteren. Elkaar beter leren kennen om beter voor zichzelf op te komen. Toegepaste assertieve technieken.

Doelgroep

Iedereen die zichzelf beter wil leren kennen om zich vanuit die basis in zijn relaties positiever te profileren



Doelstellingen

Aan zelfvertrouwen winnen
Op een assertieve manier communiceren
U op uw gemak voelen tijdens een persoonlijk contact en het goed met anderen kunnen vinden
Initiatief kunnen nemen
Voor zijn menin…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Storytelling, Marketing de contenu, Introduction au marketing, Techniques de rédaction et Réseaux sociaux.

Durf voor uzelf en uw mening op te komen en assertief te zijn, durf de confrontatie aangaan, ontwikkel uw zelfvertrouwen

Assertiviteit wordt gebruikt om de communicatie te vergemakkelijken, zelfvertrouwen te ontwikkelen en zijn interpersoonlijke relaties te verbeteren. Elkaar beter leren kennen om beter voor zichzelf op te komen. Toegepaste assertieve technieken.

Doelgroep

Iedereen die zichzelf beter wil leren kennen om zich vanuit die basis in zijn relaties positiever te profileren



Doelstellingen

Aan zelfvertrouwen winnen
Op een assertieve manier communiceren
U op uw gemak voelen tijdens een persoonlijk contact en het goed met anderen kunnen vinden
Initiatief kunnen nemen
Voor zijn mening opkomen



Programma

- Zelfdiagnose – zich bewust worden van zijn communicatiestijl
- Ons gedrag en onze overtuigingen
- Omschrijving van assertief gedrag
- Assertiviteit als middel om de communicatie van de interpersoonlijke relaties en met interne diensten te vergemakkelijken
- Leren “neen” zeggen
- Drie soorten niet-assertief gedrag: passief, agressief en manipulatief
- Niet-assertief gedrag omzetten in assertief gedrag
- De communicatiestijl van een assertieve persoon - Assertiviteitstechnieken toepassen op verschillende bedrijfssituaties:
• vaardigheid in de dialoog
• zijn ideeën uiten en ze verdedigen
• zijn wensen en behoeften op een assertieve manier uitdrukken
• van mening veranderen zonder zich ongemakkelijk te voelen
• geven en ontvangen van kritiek op een serene manier : de verschillende soorten feedback reageren op kritiek
• weigeren en « nee » zeggen zonder de ander te kwetsen of aan te vallen
• afhandelen van een moeilijk moment of spanningssituatie : D.E.S.C.-methode
• integreren van het bestudeerde assertieve gedrag aan de hand van oefeningen en rollenspelen

Methodologie

Combinatie van theorie en praktijkvoorbeelden
Interactieve methode
Rollenspelen aangepast aan de bedrijfssituatie

Follow up mails na de opleiding

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.