Masterclass inkoop - de inkoper als business partner

Durée totale

Masterclass inkoop - de inkoper als business partner

IFBD - Institute for Business Development
Logo IFBD - Institute for Business Development
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development a une moyenne de 9 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

DE KLASSIEKE INKOOP RAAKT UITGEWERKT

In de meeste organisaties is “inkoop” uitgegroeid tot een succesvolle kostenbespaarder. Inkoop bereikt echter zo langzamerhand het einde van haar S-curve. Nog meer kosten besparen wordt steeds moeilijker en gaat ten koste van structurele kwaliteit of service. Als inkoopprofessional wilt u graag meer waarde toevoegen dan alleen kostenbesparingen, maar u krijgt daarvoor niet vaak de ruimte van uw business collega’s. Inkoop is dan ook een functie die steeds meer in isolement verkeert. Met andere woorden: hoog tijd dat “inkoop” zijn nieuwe S-curve vindt, zodat u een volwaardige partner in business wordt.

INKOOP LEVERT DE VERKEERDE DINGEN AAN DE VERKEERDE ME…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Scrum Product Owner, Scrum, PRINCE2, ITIL et Management de projet.

DE KLASSIEKE INKOOP RAAKT UITGEWERKT

In de meeste organisaties is “inkoop” uitgegroeid tot een succesvolle kostenbespaarder. Inkoop bereikt echter zo langzamerhand het einde van haar S-curve. Nog meer kosten besparen wordt steeds moeilijker en gaat ten koste van structurele kwaliteit of service. Als inkoopprofessional wilt u graag meer waarde toevoegen dan alleen kostenbesparingen, maar u krijgt daarvoor niet vaak de ruimte van uw business collega’s. Inkoop is dan ook een functie die steeds meer in isolement verkeert. Met andere woorden: hoog tijd dat “inkoop” zijn nieuwe S-curve vindt, zodat u een volwaardige partner in business wordt.

INKOOP LEVERT DE VERKEERDE DINGEN AAN DE VERKEERDE MENSEN

Het inzicht dat “inkoop” eigenlijk de verkeerde dingen aan de verkeerde mensen levert, bracht Gerco Rietveld tot de paradigma shift. “Inkoop” moet en kan zijn focus verschuiven van kostenbesparingen naar business voordelen. Bruggen bouwen met de business collega’s door aan te sluiten en bij te dragen aan hun business doelstellingen. Gerco leert u tijdens deze unieke strategische inkoopworkshop hoe u dat met succes kunt doen.

EEN BOEK LEZEN OVER DE TANGO WIL NOG NIET ZEGGEN DAT U KUNT DANSEN

In deze masterclass behandelt Gerco Rietveld ‘het verhaal achter het verhaal’ en traint hij u in het concept van de business gedreven inkoop. Hij brengt ook talloze praktijkvoorbeelden en deelt met u de nieuwste inzichten die hij heeft verworven en succesvol heeft toegepast bij zijn klanten.

HET “BUSINESSDOEL DOOR INKOOPDOEN”-PRINCIPE

Eén van de nieuwste inzichten is het “businessdoel door inkoopdoen”-principe, dat Gerco afleidde van de succesvolle OGSM-methodiek (Objective, Goals, Strategies, Measures). Dit is dé sleutel om de brug te bouwen tussen “inkoop” en de business. Tijdens deze training leert u dit principe toe te passen voor uw eigen organisatie, waarmee u de basis legt om een volwaardige partner in business te worden.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.