Masterclass Sales Management - Module 1: De sales manager als strategisch en innovatief leider
Dates et lieux de début
Description
Verkoop is de afgelopen jaren drastisch veranderd. De gewijzigde klantrelatie en de sterke opkomst van digitale en technologische mogelijkheden, noodzaakt u als salesmanager om verkoop anders te organiseren. Ook de eigen rol zal anders ingevuld moeten worden. Geef uw verkooporganisatie een boost: met nieuwe strategische inzichten wordt u na deze opleiding bij uitstek de aangewezen persoon om commercieel te innoveren! In deze module gaat u in op:de ontwikkeling van nieuwe salesstrategieën en welke nieuwe customer centric strategieën en modellen u kunt gebruiken.
initiatieven om marketing en verkoop beter te aligneren en klantrelaties uit te bouwen
initiatieven om nieuwe klantwaarde te creë…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
de ontwikkeling van nieuwe salesstrategieën en welke nieuwe customer centric strategieën en modellen u kunt gebruiken.
initiatieven om marketing en verkoop beter te aligneren en klantrelaties uit te bouwen
initiatieven om nieuwe klantwaarde te creëren en duurzame bedrijfsgroei te realiseren.
de nieuwe taken en rollen die van een sales manager verwacht worden en hoe u hierop kan inspelen.
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.