Managing cost-to-serve

Durée totale
Logo NCOI Learning
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_border 8,3 NCOI Learning a une moyenne de 8,3 (basée sur 4 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

Durft u een 'klantenwinstgevendheidsanalyse' van uw klantenportefeuille te maken? Tot uw verbazing zult u merken dat uw grootste klanten niet steeds uw meest winstgevende klanten zijn. Dat uw trouwste klanten of uw best verkopende producten misschien verlieslatend zijn ... Dat kleine klanten of onderschatte verkoopskanalen misschien wél structureel bijdragen tot de winst van uw organisatie ...
Niet al uw klanten zijn hetzelfde. Er zijn klanten waar u meer tijd moet in steken omdat ze bijvoorbeeld bij elke factuur opmerkingen hebben, omdat ze elke week willen bevoorraad worden met dozen in plaats van een grotere levering per maand op een pallet, ... Al deze elementen zorgen voor complexiteit …

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Excel, Java, Word, Powerpoint et Comptabilité.

Durft u een 'klantenwinstgevendheidsanalyse' van uw klantenportefeuille te maken? Tot uw verbazing zult u merken dat uw grootste klanten niet steeds uw meest winstgevende klanten zijn. Dat uw trouwste klanten of uw best verkopende producten misschien verlieslatend zijn ... Dat kleine klanten of onderschatte verkoopskanalen misschien wél structureel bijdragen tot de winst van uw organisatie ...
Niet al uw klanten zijn hetzelfde. Er zijn klanten waar u meer tijd moet in steken omdat ze bijvoorbeeld bij elke factuur opmerkingen hebben, omdat ze elke week willen bevoorraad worden met dozen in plaats van een grotere levering per maand op een pallet, ... Al deze elementen zorgen voor complexiteit en vereisen flexibiliteit van uw kant. Dit noemen we ‘cost-to-serve’ en vertegenwoordigt vaak een aanzienlijke verborgen kost die ervoor zorgt dat zelfs uw grootste klanten aan het einde van de rit misschien verlieslatend blijken te zijn. En hetzelfde kan gesteld worden van uw producten, uw verkoopskanalen, ...
Zorg dat u uw verlieslatende en winstgevende klanten/producten/kanalen kunt onderscheiden!
Zorg dat u elke maand weet welke klanten/producten/kanalen verlieslatend zijn en waar u écht waarde genereert. Met andere woorden: Ontdek uw profit improvement opportunities.
Beschikken over deze juiste informatie levert een onmiddellijk concurrentieel voordeel waarmee u de beste beslissingen kunt nemen die uw winst zullen verhogen.
Dit noemen we de analyse van uw 'cost-to-serve'.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.