Lean innovation methodologie: verhoog de succesratio van uw innovaties

Durée totale
Date et lieu de début
Logo Wolters Kluwer België
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 Wolters Kluwer België a une moyenne de 9 (basée sur 1 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Heverlee
19 nov. 2019 jusqu'au 20 nov. 2019
Diegem
11 juin 2020 jusqu'au 12 juin 2020
Berchem (Antwerpen)
24 nov. 2020 jusqu'au 25 nov. 2020

Description

Recept voor succes in innovatie
De combinatie van goede tools, de juiste mensen, motivatie en hard werken is nog geen garantie op succesvolle innovaties. Bedrijven slagen er vaak niet in om écht game-changing producten te maken. En nochtans zijn innovatie én een succesvolle go-to-market cruciaal voor ondernemingen om vandaag overeind te blijven in de nieuwe, hypercompetitieve realiteit.
Lean Innovation & Demand Creation
Met enkele technieken en strategieën kunt u nochtans de kans op en grootte van het succes van uw product of dienst drastisch vergroten. Om echt succesvol te zijn moet een innovatief product of dienst aan twee voorwaarden voldoen:

Desirability: Zit de markt wel te wachten op …

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

There are no frequently asked questions yet.  

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Lean, MSP, Lean Six Sigma Yellow Belt, Lean Six Sigma Black Belt et Lean Six Sigma Green Belt.

Recept voor succes in innovatie
De combinatie van goede tools, de juiste mensen, motivatie en hard werken is nog geen garantie op succesvolle innovaties. Bedrijven slagen er vaak niet in om écht game-changing producten te maken. En nochtans zijn innovatie én een succesvolle go-to-market cruciaal voor ondernemingen om vandaag overeind te blijven in de nieuwe, hypercompetitieve realiteit.
Lean Innovation & Demand Creation
Met enkele technieken en strategieën kunt u nochtans de kans op en grootte van het succes van uw product of dienst drastisch vergroten. Om echt succesvol te zijn moet een innovatief product of dienst aan twee voorwaarden voldoen:

Desirability: Zit de markt wel te wachten op uw product of dienst?
Go-2-market: Hoe gaat u een succesvolle vermarkting opzetten?

In deze tweedaagse gaat Yoav Nir, mede-uitvinder van Clickshare, tijdens de eerste module in op de ‘Lean Innovation Methodologie’. De tweede module met de go-to-market strategie ‘Demand creation & management’ wordt behandeld door Romeo Baertsoen, die als VP Strategic Marketing bij Barco, Clickshare ondersteunde in de groeifase.
Het opzet? Game-changing producten maken én vermarkten.
 

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.
  • Demander des informations à propos de cours. Dorénavant, nous recevrez aussi une notification lorsque qu'un autre utilisateur partage son avis. C'est un bon moyen de vous encourager à continuer d'apprendre!
  • Voir les produits similaires avec des avis: Lean.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

There are no frequently asked questions yet.  

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
infoThe provider Wolters Kluwer België requires your phone number to process your information request. (optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone. Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.