Hoe zet je trends in voor innovatie?
Dates et lieux de début
Description
Jaarlijks verschijnen er wereldwijd meer dan 500.000 nieuwe producten op de markt. 95% verdwijnt opnieuw na ongeveer 1 jaar. Hoe komt dat? En waarom ligt dat percentage zo hoog? En wat doen de resterende 5% beter dan de rest?Trendwatcher Bert Van Thilborgh specialiseerde zich in technieken om gericht trends te detecteren en deze in te zitten in innovatieprojecten, marketingcampagnes of de ontwikkeling van nieuwe business modellen.
In dit webinar gaat hij specifiek in op de techniek van het trendkwadrant en de trendrader en hoe je dit zelf concreet kan inzetten.
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Trendwatcher Bert Van Thilborgh specialiseerde zich in technieken om gericht trends te detecteren en deze in te zitten in innovatieprojecten, marketingcampagnes of de ontwikkeling van nieuwe business modellen.
In dit webinar gaat hij specifiek in op de techniek van het trendkwadrant en de trendrader en hoe je dit zelf concreet kan inzetten.
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.