Motiveer uw medewerkers om terug te keren naar kantoor

Niveau
Durée totale

Motiveer uw medewerkers om terug te keren naar kantoor

TEAMPOWER
Logo TEAMPOWER

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

TEAMPOWER a indiqué offrir ses services par défaut dans les régions suivantes: Bruxelles

Description

Veel bedrijven geven de voorkeur aan een geleidelijke terugkeer naar kantoor, met of zonder telewerken. Het kantoorleven is niet meer hetzelfde, het zal tijd nemen om zich hieraan aan te passen.

Doelstellingen

  • Hoe deze terugkeer organiseren?
  • Verwelkoming van de werknemers
  • De inzetten
  • Uw medewerkers motiveren om terug te keren naar kantoor
  • Bezwaren tegen de terugkeer behandelen
  • Actieplan



Programma

  • De medewerkers mentaal voorbereiden dankzij een duidelijk communicatieplan: veiligheidsmaatregelen in plaats, aantal medewerkers aanwezig, uurroosters, duur, enz…
  • Onregelmatig verder gaan met het leidinggeven op afstand
  • Empathie en actief luisteren
    o Naar mijn eigen emoties en beho…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : .

Veel bedrijven geven de voorkeur aan een geleidelijke terugkeer naar kantoor, met of zonder telewerken. Het kantoorleven is niet meer hetzelfde, het zal tijd nemen om zich hieraan aan te passen.

Doelstellingen

  • Hoe deze terugkeer organiseren?
  • Verwelkoming van de werknemers
  • De inzetten
  • Uw medewerkers motiveren om terug te keren naar kantoor
  • Bezwaren tegen de terugkeer behandelen
  • Actieplan



Programma

  • De medewerkers mentaal voorbereiden dankzij een duidelijk communicatieplan: veiligheidsmaatregelen in plaats, aantal medewerkers aanwezig, uurroosters, duur, enz…
  • Onregelmatig verder gaan met het leidinggeven op afstand
  • Empathie en actief luisteren
    o Naar mijn eigen emoties en behoeften luisteren
    o Wat zijn de verschillen tussen sympathie, medelijden en intuïtie?
    o Verschillende graden van empathie gebruiken om naar de emoties van anderen te luisteren
  • De medewerkers geruststellen
  • Twijfels oplichten
  • Beschikbaar blijven
  • Zich als ombudsman of ombudsvrouw stellen
  • De twee feedbacktechnieken beheersen: positieve en opbouwende kritiek
  • Motivatietechnieken op basis van de piramide van Maslow: individuele motivatoren vinden
  • Demotivatie vermijden en motivatie verhogen
  • De verschillende soorten bezwaren
  • Hoe reageren op een bezwaar
  • Welke valkuilen voorkomen bij het ontvangen van een bezwaar



Methodologie

Het Bewuste Communicatie model wordt de rode draad van deze workshop. Dit model helpt met het ontdekken van eigen behoeften, eigen motivaties en die van anderen, en biedt een methode aan om duidelijk en eerlijk te communiceren, zelfs als de boodschap moeilijk over te brengen is.

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.