Motiveer uw medewerkers om terug te keren naar kantoor
Dates et lieux de début
TEAMPOWER a indiqué offrir ses services par défaut dans les régions suivantes: Bruxelles
Description
Veel bedrijven geven de voorkeur aan een geleidelijke terugkeer naar kantoor, met of zonder telewerken. Het kantoorleven is niet meer hetzelfde, het zal tijd nemen om zich hieraan aan te passen.
Doelstellingen
- Hoe deze terugkeer organiseren?
- Verwelkoming van de werknemers
- De inzetten
- Uw medewerkers motiveren om terug te keren naar kantoor
- Bezwaren tegen de terugkeer behandelen
- Actieplan
Programma
- De medewerkers mentaal voorbereiden dankzij een duidelijk communicatieplan: veiligheidsmaatregelen in plaats, aantal medewerkers aanwezig, uurroosters, duur, enz…
- Onregelmatig verder gaan met het leidinggeven op afstand
- Empathie en actief luisteren
o Naar mijn eigen emoties en beho…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Veel bedrijven geven de voorkeur aan een geleidelijke terugkeer naar kantoor, met of zonder telewerken. Het kantoorleven is niet meer hetzelfde, het zal tijd nemen om zich hieraan aan te passen.
Doelstellingen
- Hoe deze terugkeer organiseren?
- Verwelkoming van de werknemers
- De inzetten
- Uw medewerkers motiveren om terug te keren naar kantoor
- Bezwaren tegen de terugkeer behandelen
- Actieplan
Programma
- De medewerkers mentaal voorbereiden dankzij een duidelijk communicatieplan: veiligheidsmaatregelen in plaats, aantal medewerkers aanwezig, uurroosters, duur, enz…
- Onregelmatig verder gaan met het leidinggeven op afstand
- Empathie en actief luisteren
o Naar mijn eigen emoties en behoeften luisteren
o Wat zijn de verschillen tussen sympathie, medelijden en intuïtie?
o Verschillende graden van empathie gebruiken om naar de emoties van anderen te luisteren - De medewerkers geruststellen
- Twijfels oplichten
- Beschikbaar blijven
- Zich als ombudsman of ombudsvrouw stellen
- De twee feedbacktechnieken beheersen: positieve en opbouwende kritiek
- Motivatietechnieken op basis van de piramide van Maslow: individuele motivatoren vinden
- Demotivatie vermijden en motivatie verhogen
- De verschillende soorten bezwaren
- Hoe reageren op een bezwaar
- Welke valkuilen voorkomen bij het ontvangen van een bezwaar
Methodologie
Het Bewuste Communicatie model wordt de rode draad van deze workshop. Dit model helpt met het ontdekken van eigen behoeften, eigen motivaties en die van anderen, en biedt een methode aan om duidelijk en eerlijk te communiceren, zelfs als de boodschap moeilijk over te brengen is.
Modalités d'inscription
Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le
tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants
inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de
début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre
paiement
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.