Outstanding Customer Service - The Ultimate Guide!

Type de cours
Logo Simpliv LLC

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Description

Description

Customer Service Will MAKE Or BREAK Your Business! You Have No Idea How Much MONEY You Are Losing Due To Bad Customer Service ... And How Much Money You Can Gain By Providing Excellent Customer Service!

This Course is Perfect For Business Owners, Managers and Employees ... Get Your Team Trained and Cash in!

A Sample Of What You Will Learn:

  • STOP Losing Money Due to Poor or Average Customer Service! $$$
  • Make MORE Money from Each Customer! $$$
  • SAVE a Fortune in Advertising Dollars! $$$
  • Get MORE Referrals! $$$
  • Retain Existing Customers! $$$
  • Solve Problems FAST!
  • Learn How to Create an Outstanding Customer Service Experience
  • How to Handle Difficult Customers like a PRO!
  • L…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Description

Customer Service Will MAKE Or BREAK Your Business! You Have No Idea How Much MONEY You Are Losing Due To Bad Customer Service ... And How Much Money You Can Gain By Providing Excellent Customer Service!

This Course is Perfect For Business Owners, Managers and Employees ... Get Your Team Trained and Cash in!

A Sample Of What You Will Learn:

  • STOP Losing Money Due to Poor or Average Customer Service! $$$
  • Make MORE Money from Each Customer! $$$
  • SAVE a Fortune in Advertising Dollars! $$$
  • Get MORE Referrals! $$$
  • Retain Existing Customers! $$$
  • Solve Problems FAST!
  • Learn How to Create an Outstanding Customer Service Experience
  • How to Handle Difficult Customers like a PRO!
  • Learn the 5 Tenets of TQM
  • Avoid the 10 Deadly Sins of Customer Service!
  • ... and MUCH More!!!

Sign up Now!

 Who this course is for:

  • Sales People
  • Clerks
  • Managers
  • Business Owners
  • Anybody who Interacts with the Public in a Business

Basic knowledge

  • Basic / Simple Computer Skills
  • Basic English

What will you learn

  • Stop Losing Money Due to Poor or Average Customer Service! $$$
  • Make More Money from Each Customer! $$$
  • Save a Fortune in Advertising Dollars! $$$
  • Get More Referrals! $$$
  • Solve Problems Fast!
  • Retain Existing Customers!
  • Learn How to Create an Outstanding Customer Service Experience
  • Learn the 5 Tenets of TQM
  • Avoid the 10 Deadly Sins of Customer Service!
  • How to Handle Difficult Customers like a Pro!
  • ... and Much More!!! 

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.