IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000
Cette formation de SimpliLearn n'est malheureusement plus disponible sur Springest
Administer and Maintain Service Cloud [ADX-261]
OVERVIEW Leverage Service Cloud to scale your support efforts and improve customer service. In this 2-day class, Service Cloud experts will…
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
Service Desk Analyst + exam [SDA]
OVERVIEW Become a qualified Service Desk Analyst and boost your levels of customer service support The importance of delivering high-qualit…
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
Certified Agile Service Manager (CASM) + exam [GKCASM]
OVERVIEW This course provides an introduction to Agile Service Management, the application and integration of agile thinking into service m…
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
- Info supplémentaire: "Excl. Examen & BTW"
Lean Six Sigma Black Belt Blended Learning (IASSC®)
Duration: approx. 45 hours study time/ 365-day access / IASSC® exam voucher included Discover our Lean Six Sigma Black Belt blended trainin…
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
- Info supplémentaire: This price includes the exam certification
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan, Improve + exam [ITIL4DPI]
OVERVIEW This 3-day ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan, Improve (DPI) course provides IT leaders, practitioners and support staff with the pr…
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
eLearning ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)
The ITIL® 4 Specialist Create, Deliver and Support online course is designed for IT practitioners and managers who wish to improve their or…
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
- Info supplémentaire: Duration: 18 hours / 180-day access / Exam voucher included.
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support + exam [ITIL4CDS]
OVERVIEW This 3-day ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver, Support (CDS) course provides those IT leaders, practitioners and support staff wh…
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
Microsoft Customer Data Platform Specialty (MB-260) [M-MB260]
OVERVIEW Customer Data Platform specialists implement solutions that provide insight into customer profiles and that track engagement activ…
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
ITIL® 4 Specialist - Drive Stakeholder Value (Exam included) (EN)
Available soon. This module covers all types of engagement and interactions between a service provider and their customers, users, supplier…
- TVA: hors TVA
- Entièreté du prix: Le prix indiqué est complet, il n'y a pas de coûts supplémentaire cachés.
- Prix par période: prix par an