HBO module Marketing en communicatie
- Durée totale
- Localisation
- A cet endroit
- Date et lieu de début
Dates et lieux de début
placeUTRECHT 11 sept. 2024 jusqu'au 27 nov. 2024check_circle Date de début garantie |
placeZALTBOMMEL 20 jan. 2025 jusqu'au 24 mar. 2025check_circle Date de début garantie |
Description
Power up your skills met SUAS
De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.
Resultaat
- Je begrijpt de rol van de afdeling marketing & communicatie in de organisatie
- Je kent de voor de organisatie actuele trends en ontwikkelingen bij klanten
- Je kunt de organisatieanalyse maken o.b.v. de interne en externe klantomgeving
- Je weet de doelgroep te bepalen en hoe deze (digitaal) te bereiken is
- Je kunt de effectiviteit van de afdeling marketing en communicatie meten
- Je stelt een verbeterplan op voor bereik van de doelgroep van de organisatie
Voor wie?
Je wilt op strategisch managementniveau bijdragen aan het duurzaam succesvol zijn van mens en organisatie. Daarbij wil je je kennis op het gebied van bedrijfskunde vergroten en verzilveren naar Bachelorniveau. De module i…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Power up your skills met SUAS
De wereld om ons heen staat nooit stil. Hoe blijf je als individu of organisatie sterk en in beweging? En relevant? Hoe zorg je dat je telkens weer sterk staat en gaat in nieuwe, uitdagende situaties? Ontwikkelingen niet alleen kan volgen maar ook de baas bent? Daar is leer- en veerkracht voor nodig. Een unieke combinatie van persoonlijke vaardigheden én vakinhoudelijke kennis. Oftewel: power skills. Daarmee zetten wij je in je kracht. Met power skills helpen we mensen, teams en organisaties sterk en in beweging te blijven. Dit doen we met de beste opleidingen, trainingen, bachelors en masters.
Resultaat
- Je begrijpt de rol van de afdeling marketing & communicatie in de organisatie
- Je kent de voor de organisatie actuele trends en ontwikkelingen bij klanten
- Je kunt de organisatieanalyse maken o.b.v. de interne en externe klantomgeving
- Je weet de doelgroep te bepalen en hoe deze (digitaal) te bereiken is
- Je kunt de effectiviteit van de afdeling marketing en communicatie meten
- Je stelt een verbeterplan op voor bereik van de doelgroep van de organisatie
Voor wie?
Je wilt op strategisch managementniveau bijdragen aan het duurzaam succesvol zijn van mens en organisatie. Daarbij wil je je kennis op het gebied van bedrijfskunde vergroten en verzilveren naar Bachelorniveau. De module is los te volgen of als onderdeel van de Bachelor Bedrijfskunde.
Inhoud
Hoe verbind en verbeter jij marketing en communicatie in jouw organisatie vanuit jouw rol als bedrijfskundige zonder specialist te worden? De module is opgedeeld in twee fases. In de eerste fase ga je onderzoeken en analyseren hoe marketing en communicatie in jouw organisatie is geregeld op basis van diverse analysemodellen. In het tweede gedeelte ga je aan de slag met een verbeterplan op het gebied van klant en merkdenken en de toepassing hiervan in de bedrijfsvoering. Welke strategie, tactieken en (digitale) middelen kun je inzetten, hoe kan ik dit meetbaar maken en wat is mijn rol als bedrijfskundige hierin? De module is los te volgen of als onderdeel van de Bachelor Bedrijfskunde.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Inspirerende voorbeelden uit het werkveld
- Interviews met de experts in jouw organisatie
- Inzicht in hoe jouw organisatie werkt in het ‘outside-in’ klantdenken
- Een organisatieanalyse en de keuze voor de goede strategie
- Focus op de klantbehoeften
- Meetbaarheid van het bereik en het resultaat van de verbetering
- Marketingcommunicatie verbeterplan voor jouw eigen organisatie
Leerdagen
De totale doorlooptijd van de HBO module bedraagt 13 weken. De module bestaat uit een online kick-off en 4 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 12 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity. Wil je liever de avond variant volgen? Dat kan!
Deelnemers
De maximale groepsgrootte van deze HBO module is 20 deelnemers.
Certificaat
Deze module wordt afgerond met een beroepsproduct, waarin je het geleerde integraal op jouw eigen praktijk toepast. Jijzelf en je organisatie hebben er direct baat bij! Bij een voldoende resultaat ontvang je een certificaat van SUAS.
Opleiding
De prijs van de HBO module bedraagt € 2.595,00. Je profiteert bij ons automatisch van een supervoordelige regeling, namelijk dat je géén 21% btw betaalt voor hoger onderwijs.
Financiering
Wil je voordeliger studeren? Er zijn verschillende interessante mogelijkheden en wettelijke regelingen om gebruik van te maken. Bekijk ze allemaal op www.suas.nl/financieringsmogelijkheden.
Materiaal
De prijs voor het lesmateriaal is € 173,62 (excl. btw). Je krijgt hiervoor:
- Persoonlijke licentie voor de leeromgeving MijnSN
- Succeskit SUAS NL
- Interactief e-book van Edumundo
- Communicatie handboek (boek)
Arrangement
De prijs voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet is in totaal € 320,00 (excl. btw).
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.