Salesmanagement
Dates et lieux de début
Description
Het delen van ervaringen en de rollenspelen tijdens de training geven salesmanagers de tools en methoden mee bij het uitvoeren van hun complexe missie. Tijdens de training leren ze paradoxale eigenschappen combineren, zodat ze hun doelstellingen weten te bereiken en tegelijk een duurzaam presteren van hun teams ontwikkelen.
Dag 1: De sleutel tot succes: wees een voorbeeld
- De kernverantwoordelijkheden van de salesmanager
- Voorbeeldgedrag - jezelf ter discussie stellen
- Basisconcepten motivatie van individuen en teams
- Delegeren, verantwoordelijkheden geven en aansturen naar zelfstandigheid
Dag 2: Cultiveren en ontwikkelen van talenten
- Complimenteren, waarderen en motiveren
- Persoonl…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Het delen van ervaringen en de rollenspelen tijdens de training geven salesmanagers de tools en methoden mee bij het uitvoeren van hun complexe missie. Tijdens de training leren ze paradoxale eigenschappen combineren, zodat ze hun doelstellingen weten te bereiken en tegelijk een duurzaam presteren van hun teams ontwikkelen.
Dag 1: De sleutel tot succes: wees een voorbeeld
- De kernverantwoordelijkheden van de salesmanager
- Voorbeeldgedrag - jezelf ter discussie stellen
- Basisconcepten motivatie van individuen en teams
- Delegeren, verantwoordelijkheden geven en aansturen naar zelfstandigheid
Dag 2: Cultiveren en ontwikkelen van talenten
- Complimenteren, waarderen en motiveren
- Persoonlijke en moeilijke gesprekken voeren
- Omgaan met kritiek en tegenspraak
- Constructieve feedback geven en krijgen
Dag 3: Aansturen van commerciële performance
- Het verkoopproces beschrijven en concreet maken
- Gezamenlijke klantenbezoeken
- Observatievaardigheden oefenen – betere feedback
- Balans creëren directief en participatief management
Dag 4: Op één lijn brengen en houden van team
- Verkoopvergaderingen inspirerend maken
- Competenties herkennen en ontwikkelen
- Hoe een correctiegesprek voeren
- Nee zeggen zonder samenwerking te schaden
Dag 5: Veranderingen managen
- De salesmanager als motor van verandering
- Emotionele reacties beheersen
- Verandering doeltreffend aankondigen
- Conflicten leiden en arbitreren
Het veranderen van gedrag is moeilijk. Probeer je te herinneren hoeveel van je laatste training je vandaag eigenlijk nog toepast? In de afgelopen 50 jaar heeft Krauthammer's unieke leermethodiek bewezen dat langdurige gedragsverandering mogelijk is.
Ontdek hoe Krauthammer jouw leertraject kan ondersteunen.
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.