Key Account Management
Dates et lieux de début
Description
Het managen van een key account brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Het afbrokkelen of verliezen van een key account kan de commerciële jaarcijfers immers vergaand beïnvloeden. Het dragen van deze verantwoordelijkheid is je op de huid geschreven omdat je beschikt over dat unieke talent voor het verenigen van zakelijke kansen en belangen met oprechte interesse in het aangaan van betekenisvolle relaties. Ondanks dit talent - of misschien wellicht dankzij dit talent- merk je dat de complexiteit van key account management toeneemt. Het aantal uitermate professionele spelers dat je positief moet beïnvloeden in je eigen en in de klantorganisatie is groeiende, het onderhouden van re…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Het managen van een key account brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Het afbrokkelen of verliezen van een key account kan de commerciële jaarcijfers immers vergaand beïnvloeden. Het dragen van deze verantwoordelijkheid is je op de huid geschreven omdat je beschikt over dat unieke talent voor het verenigen van zakelijke kansen en belangen met oprechte interesse in het aangaan van betekenisvolle relaties. Ondanks dit talent - of misschien wellicht dankzij dit talent- merk je dat de complexiteit van key account management toeneemt. Het aantal uitermate professionele spelers dat je positief moet beïnvloeden in je eigen en in de klantorganisatie is groeiende, het onderhouden van relaties raakt ondergeschikt aan de kwaliteit van je business sense en je vermogen tot multi-level account management. En last but not least de concurrentie wordt steeds vaardiger in aan tafel zitten met vernieuwende proposities. Het is tijd om jezelf kritisch onder de loep te nemen en te verrijken met de nieuwste best practices, tools en concepten.
Doelgroep
Key account managers en senior account managers met een focus op lange termijn accountontwikkeling of strategische klanten. Je hebt behoefte aan het verstevigen van je rol als account manager, verbinder of business developer. Onze insteek hierbij is ‘learning while earning’ zodat je aan het einde van journey al concrete business resultaten hebt behaald vanwege het toepassen van nieuwe inzichten.
Voordelen
- Voor jou als persoon: een langdurige en intensieve relatie met klanten, concreet en onbetwistbaar bijdragen aan de groei en realisatie van ambities van de klant, bewerkstellingen van commerciële groei voor je eigen organisatie. Kortom: zeer tevreden interne en externe stakeholders vanwege het creëren en verzilveren van commerciële kansen en het leveren van toegevoegde waarde aan de klant.
- Voor jouw organisatie: een uitzonderlijk goed begrip van belangrijke klanten, creëren van solide commerciële kansen en een effectief geleid intern en extern netwerk gericht op het bereiken van gewenste resultaten. Dit stimuleert de klanttevredenheid, de business en de lange termijn relatie ofwel het partnerschap met de klant. De uitkomst is een positief effect op de saleskosten, de marge en het behoud en ontwikkeling van belangrijke klanten.
Het veranderen van gedrag is moeilijk. Probeer je te herinneren hoeveel van je laatste training je vandaag eigenlijk nog toepast? In de afgelopen 50 jaar heeft Krauthammer's unieke leermethodiek bewezen dat langdurige gedragsverandering mogelijk is.
Ontdek hoe Krauthammer jouw leertraject kan ondersteunen.
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.