Smarketing

Durée totale
Localisation
A cet endroit
Date et lieu de début

Smarketing

IFBD - Institute for Business Development
Logo IFBD - Institute for Business Development
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development a une moyenne de 9 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

placeVan der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent
14 juin 2022
placeVan der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen
12 déc. 2022

Description

SALES & MARKETING: GEALLIEERDEN OF OP VOET VAN OORLOG …

Een optimale samenwerking tussen sales en marketing blijft voor veel bedrijven dé grote uitdaging. Zeker als het bedrijf groeit en er gescheiden afdelingen ontstaan, met eigen directeuren, eigen doelstellingen, eigen KPI’s … Sterke persoonlijkheden (eigen aan commerciële functies) versterken bovendien de polarisatie tussen beide broodnodige departementen. En zo worden kansen gemist …

WAT WERKT NOG VANDAAG?

Als de speerpunten van uw klantenwerving vandaag opgebouwd zijn rond concepten als hard selling en cold calling zit u met een flinke commerciële uitdaging. Ook prachtige brochures, functionele publiciteitscampagnes en een slimme so…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Social selling, Compétences commerciales, Prospection, Négociation et Communication non verbale.

SALES & MARKETING: GEALLIEERDEN OF OP VOET VAN OORLOG …

Een optimale samenwerking tussen sales en marketing blijft voor veel bedrijven dé grote uitdaging. Zeker als het bedrijf groeit en er gescheiden afdelingen ontstaan, met eigen directeuren, eigen doelstellingen, eigen KPI’s … Sterke persoonlijkheden (eigen aan commerciële functies) versterken bovendien de polarisatie tussen beide broodnodige departementen. En zo worden kansen gemist …

WAT WERKT NOG VANDAAG?

Als de speerpunten van uw klantenwerving vandaag opgebouwd zijn rond concepten als hard selling en cold calling zit u met een flinke commerciële uitdaging. Ook prachtige brochures, functionele publiciteitscampagnes en een slimme social media strategie op zich, zijn onvoldoende om een blijvende relatie aan te gaan met uw klant. Want uw klant is een goed geïnformeerde professional die met kennis van zaken en hoge verwachtingen uw producten of diensten screent én evalueert.

GA VOOR EEN GEORKESTREERDE AANPAK

Succes morgen, betekent dat u vandaag nood heeft aan een georkestreerde aanpak, waarbij Sales én Marketing (Smarketing) als één afdeling samenwerken. Quick sales versus lange termijn marketingresultaat zijn verzoenbaar, maar alleen als de klant centraal blijft. Sales en Marketing zijn immers beide de merk-ambassadeurs van uw organisatie.

KIES VOOR EEN OPTIMALE KLANTBELEVING

Organisaties die sales en marketing integreren, halen tot meer dan een kwart hogere verkoopcijfers. Tegelijkertijd is de klanttevredenheid structureel hoger, omdat de producten of diensten beter aansluiten bij de wensen en verwachtingen van de klant.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Où devons-nous envoyer l'information ?

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles et les partageons avec IFBD - Institute for Business Development dans le but de vous accompagner par email ou téléphone. Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.