Omgaan met lastige gesprekssituaties op de winkelvloer

Durée totale

Omgaan met lastige gesprekssituaties op de winkelvloer

HBtraining
Logo HBtraining
Note du fournisseur: starstarstarstarstar 10 HBtraining a une moyenne de 10 (basée sur 1 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

HBtraining geeft bewezen succesvolle prestatie verhogende trainingen in [r]etail. Met onze trainingen zorgen we voor een positieve invloed op het succes van de deelnemers. Dit doen we middels onze unieke en eigen ontwikkelde methode waarbij gebruik gemaakt wordt van de meest effectieve inzet van onze drie kerncomponenten: the perfect blend, smart use of tools & performance result reporting.

Omgaan met lastige gesprekssituaties met behoudt van de klantrelatie

Inzicht en bewustwording

Hoe ga je om met lastige situaties op de winkelvloer en hoe behoudt je hierbij de relatie met de klant? Om hier meer inzicht in te krijgen, is bewustwording van het eigen, natuurlijke gedrag en het effect daarvan op anderen essentieel. In deze training houden we een spiegel voor de individuele deelnemer om zelfbewuster te worden en punten te herkennen om mee aan de slag te gaan. Werk aan de winkel dus!

De training ‘Omgaan met lastige gesprekssituaties’ is geschikt voor iedereen die werkzaam is op de winkelvloer en zijn of haar gespreksvaardigheden naar een hoger niveau wil tillen.

In het kort:

Me…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Lean, Agile, Scrum, MSP et Management de projet.

HBtraining geeft bewezen succesvolle prestatie verhogende trainingen in [r]etail. Met onze trainingen zorgen we voor een positieve invloed op het succes van de deelnemers. Dit doen we middels onze unieke en eigen ontwikkelde methode waarbij gebruik gemaakt wordt van de meest effectieve inzet van onze drie kerncomponenten: the perfect blend, smart use of tools & performance result reporting.

Omgaan met lastige gesprekssituaties met behoudt van de klantrelatie

Inzicht en bewustwording

Hoe ga je om met lastige situaties op de winkelvloer en hoe behoudt je hierbij de relatie met de klant? Om hier meer inzicht in te krijgen, is bewustwording van het eigen, natuurlijke gedrag en het effect daarvan op anderen essentieel. In deze training houden we een spiegel voor de individuele deelnemer om zelfbewuster te worden en punten te herkennen om mee aan de slag te gaan. Werk aan de winkel dus!

De training ‘Omgaan met lastige gesprekssituaties’ is geschikt voor iedereen die werkzaam is op de winkelvloer en zijn of haar gespreksvaardigheden naar een hoger niveau wil tillen.

In het kort:

Met de training ‘Omgaan met lastige gesprekssituaties’ krijg je inzicht in de verschillende soorten situaties die je op de winkelvloer mee kunt maken en hoe je hier het beste mee om kunt gaan.

Tijdsduur: 1 dag (9.00 - 16.30 uur)
Prijs: € 380,- per persoon, excl. BTW
Trainingsvorm:Online (virtual classroom)
Klassikaal (op locatie of in Asten)

Wat kun je na de training?

Deze training biedt je praktische handvatten en inzichten in onverwachte situaties. Zo krijg je meer inzicht in reacties in bepaalde lastige situaties en weet je hoe je hier het beste in kunt handelen. Je bent je bewust van je eigen gedrag en het effect hiervan.

De resultaten
Na het succesvol afronden van deze training:

  • Ben je jezelf bewust van je eigen gedrag en het effect daarvan
  • Je weet hoe je met lastige situaties om kan gaan en weet dit te vertalen naar concrete voorbeelden die bij jouw situatie passen en die voor jou persoonlijk werken.
  • Je hebt persoonlijke feedback ontvangen die je direct in de praktijk kan toepassen

Het programma 

Om je (nog) meer bewust te maken van jouw natuurlijke gedrag en het effect daarvan op anderen, richten we ons vooral op jou als persoon. Deze training houdt je de spiegel voor en kan soms confronterend zijn. Dit is vaak nodig om juist meer zelfbewust te worden en de punten te herkennen waarmee je aan de slag wilt. Want soms is de ander niet lastig, maar doen wij zelf lastig. Gedrag roept immers gedrag op.

Wat je gaat leren

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • ‘Lastig’: wat betekent dat nou eigenlijk?
  • Inventariseren van de lastige situaties
  • Hoe we lastige situaties zelf creëren
  • Verschillende niveaus en vaardigheden leren kennen om moeilijke gesprekken te handelen
  • In praktijksimulaties oefenen van de situaties
  • Feedback geven en ontvangen
  • Persoonlijk actieplan

Praktische info

Deze training bieden wij aan als virtual classroom of op locatie in Asten. Voorafgaand aan de training ontvangen de deelnemers een vooropdracht. Er wordt een digitale reader aangeboden en gedurende de training worden hulpmaterialen uitgereikt.

Informatie over de trainingsdag

  • De maximale groepsgrootte van deze training bestaat uit 12 personen
  • De training bestaat uit 1 dag van 2 dagdelen
  • De training wordt (online) via virtual classroom gegeven of op locatie in Asten
  • De kosten voor deze training bedragen € 380,- per persoon, exclusief BTW
  • Na afronding van de training ontvang je een certificaat van HBtraining

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.