ITIL® Service Operation (SO)

Type de cours
Logo Good E-learning international

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Description

ITIL Service Operation (SO) ensures that the strategy requirements which service design used to design the new or changed service and transition moved into the live environment are realized by delivery of live services in the service operation stage.
Operations run the service as business as usual, ensuring that the agreed customer and business requirements are fulfilled.
This course will provide you with a good understanding of the Service Operation principles, its processes and other aspects of this crucial lifecycle stage.
Our course has been fully accredited by PEOPLECERT, who are licensed by AXELOS as an Examination Institute for IT Service Management.
ITIL® is a registered trademark of…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : ITIL, Agile, Business case management, Management de projet et PRINCE2 Agile.

ITIL Service Operation (SO) ensures that the strategy requirements which service design used to design the new or changed service and transition moved into the live environment are realized by delivery of live services in the service operation stage.
Operations run the service as business as usual, ensuring that the agreed customer and business requirements are fulfilled.
This course will provide you with a good understanding of the Service Operation principles, its processes and other aspects of this crucial lifecycle stage.
Our course has been fully accredited by PEOPLECERT, who are licensed by AXELOS as an Examination Institute for IT Service Management.
ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited.

How to get certified

It is a complex multiple-choice exam with 8 scenario-based questions - There is a time limit of 90 minutes to complete the exam - The exam is closed book, with only the provided materials being permitted for use - The pass mark for the exam is 70%: you must get 28 out of 40 questions correct - Successfully passing the exam will earn delegates 3 credits towards ITIL Expert level
In countries where English is a second language, the time allocated for the exam is extended to 120 minutes

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.
  • Demander des informations à propos de cours. Dorénavant, nous recevrez aussi une notification lorsque qu'un autre utilisateur partage son avis. C'est un bon moyen de vous encourager à continuer d'apprendre!
  • Voir les produits similaires avec des avis: ITIL.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.