System Operator Workshop for IBM i [AS24G]

Durée totale
Localisation
En ligne
Date et lieu de début

System Operator Workshop for IBM i [AS24G]

Global Knowledge Belgium BV
Logo Global Knowledge Belgium BV
Note du fournisseur: starstarstar_halfstar_borderstar_border 4,5 Global Knowledge Belgium BV a une moyenne de 4,5 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

computer En ligne: VIRTUAL TRAINING CENTER
6 août 2024 jusqu'au 9 août 2024

Description

Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

OVERVIEW

New system operators can develop basic-to-intermediate skills needed for day to day operations of the iSeries system. You'll learn the Character Driven Interface (Green Screens) and iSeries Navigator (Graphical User Interface) where applicable.

OBJECTIVES

On completion you will be able to: Send, display, and respond to messages Use the on-line help and reference material Monitor and control job queues, active jobs and output queues Create and change User Profiles Use authorization lists and group profiles Start and Stop the Operating System Manage system devices, user display stations and printers Save and restore objects and libraries Monitor job and history logs Diagnose System pr…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : IBM, IBM Cognos, IBM Lotus Notes, IBM WebSphere et z/OS.

Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

OVERVIEW

New system operators can develop basic-to-intermediate skills needed for day to day operations of the iSeries system. You'll learn the Character Driven Interface (Green Screens) and iSeries Navigator (Graphical User Interface) where applicable.

OBJECTIVES

On completion you will be able to: Send, display, and respond to messages Use the on-line help and reference material Monitor and control job queues, active jobs and output queues Create and change User Profiles Use authorization lists and group profiles Start and Stop the Operating System Manage system devices, user display stations and printers Save and restore objects and libraries Monitor job and history logs Diagnose System problems Order, receive and install PTFs.

AUDIENCE

Those who have responsibility for daily system operations. It is not intended for technical audiences who are seeking an in-depth look at how the iSeries 400 system works. This audience should instead attend the Concepts and facilities workshop OL49

CONTENT

Use system displays, Control Language commands messages and Help Support. Specifically this course explains how to do the following: Send, Display and respond to messages Use the online help and reference materials Monitor and control Job Queues, active Jobs and output queues Create and change user profiles Use authorization lists and group profiles Start and Stop the Operating System (OS/400) Manage system devices, user displays stations and printers Use OS/400 security. Save and restore objects Resolve system problems Order, receive and install PTFs.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.
  • Demander des informations à propos de cours. Dorénavant, nous recevrez aussi une notification lorsque qu'un autre utilisateur partage son avis. C'est un bon moyen de vous encourager à continuer d'apprendre!
  • Voir les produits similaires avec des avis: IBM.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.