IBM Business Automation Workflow 23.0.2: Introduction to Case Management Solutions [TDS_WB879G]

Durée totale
Localisation
A cet endroit
Date et lieu de début

IBM Business Automation Workflow 23.0.2: Introduction to Case Management Solutions [TDS_WB879G]

Global Knowledge Belgium BV
Logo Global Knowledge Belgium BV
Note du fournisseur: starstarstar_halfstar_borderstar_border 4,5 Global Knowledge Belgium BV a une moyenne de 4,5 (basée sur 2 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

placeVirtual Training Centre
22 juil. 2025
placeVirtual Training Centre
23 sept. 2025
placeVirtual Training Centre
25 nov. 2025

Description

Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

OVERVIEW

This one-day introductory course integrates training in Case Management methods and implementation with IBM Business Automation Workflow (BAW). The course introduces IBM Business Automation Workflow along with its key capabilities.

You learn case management concepts, architecture, and the benefits of using IBM Business Automation Workflow on Cloud. You also learn how to manage cases in the BAW Case Client. The course ends with building your first case solution and deploying it.

Virtual Learning

This interactive training can be taken from any location, your office or home and is delivered by a trainer. This training does not have any delegates in the class with the instructor, since …

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : Business Management, IBM, Gestion d'équipe / Management, Développer son entreprise et Management de projet.

Vrijwel iedere training die op een onze locaties worden getoond zijn ook te volgen vanaf huis via Virtual Classroom training. Dit kunt u bij uw inschrijving erbij vermelden dat u hiervoor kiest.

OVERVIEW

This one-day introductory course integrates training in Case Management methods and implementation with IBM Business Automation Workflow (BAW). The course introduces IBM Business Automation Workflow along with its key capabilities.

You learn case management concepts, architecture, and the benefits of using IBM Business Automation Workflow on Cloud. You also learn how to manage cases in the BAW Case Client. The course ends with building your first case solution and deploying it.

Virtual Learning

This interactive training can be taken from any location, your office or home and is delivered by a trainer. This training does not have any delegates in the class with the instructor, since all delegates are virtually connected. Virtual delegates do not travel to this course, Global Knowledge will send you all the information needed before the start of the course and you can test the logins.

OBJECTIVES

After completing this course, you should be able to:

  • Describe the key capabilities of IBM Business Automation Workflow
  • Understand the high-level architecture for IBM Business Automation Workflow
  • Identify the Workflow Center components
  • Explain the Case management concepts
  • Describe the benefits of using IBM Business Automation Workflow on Cloud
  • Create, process, and split cases in BAW Case Client for an existing case solution
  • Add documents and runtime activities to a case in BAW Case Client
  • Understand the Case solution design
  • Build and deploy a case solution
  • Export, delete, and import a case solution

AUDIENCE

This course is intended for case solution developers of IBM Business Automation Workflow.

NEXT STEP

 WB880G IBM Business Automation Workflow 23.0.2: Creating and Managing Case Management Solutions

CONTENT

  • Course introduction
  • Unit 1. Introduction to IBM Business Automation Workflow
  • Unit 2. Managing cases in IBM Business Automation Workflow Case Client
  • Exercise 1. Managing cases in IBM Business Automation Workflow Case Client
  • Unit 3. Building and deploying a case solution
  • Exercise 2. Building your first case solution
  • Course summary

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.