Dynamics 365 for customer engagement for customer service | MB-230 | MB230
Dates et lieux de début
computer En ligne: Dynamic Virtual Classroom - Engels 11 déc. 2023 jusqu'au 14 déc. 2023 |
computer En ligne: Dynamic Virtual Classroom - Engels 12 fév. 2024 jusqu'au 15 fév. 2024 |
computer En ligne: Dynamic Virtual Classroom - Engels 13 mai 2024 jusqu'au 16 mai 2024 |
placeNieuwegein - Engels 13 mai 2024 jusqu'au 16 mai 2024 |
computer En ligne: Dynamic Virtual Classroom - Engels 6 août 2024 jusqu'au 9 août 2024 |
computer En ligne: Dynamic Virtual Classroom - Engels 12 nov. 2024 jusqu'au 15 nov. 2024 |
placeZoetermeer - Engels 12 nov. 2024 jusqu'au 15 nov. 2024 |
Description
Dynamics 365 for customer engagement for customer service | MB-230
Microsoft Dynamics 365 for Customer Service offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case creation and queue management frees up time to dedicate where a greater impact can be made, directly with customers.
Our team of globally recognized experts take students step by step, from creating cases, to interacting with customers, to resolving those cases. Once those cases are resolved, students will learn from data analysis the key details to help resolve similar cases faster or avoid new issues altogether.
Voorkennis
This course is designed for persons who are aspiring to the …
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Dynamics 365 for customer engagement for customer service | MB-230
Microsoft Dynamics 365 for Customer Service offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case creation and queue management frees up time to dedicate where a greater impact can be made, directly with customers.
Our team of globally recognized experts take students step by step, from creating cases, to interacting with customers, to resolving those cases. Once those cases are resolved, students will learn from data analysis the key details to help resolve similar cases faster or avoid new issues altogether.
Voorkennis
This course is designed for persons who are aspiring to the Microsoft 365 Enterprise Admin role and have completed one of the Microsoft 365 work load administrator certification paths.
Voor wie
A Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant is responsible for performing discovery, capturing requirements, engaging subject matter experts and stakeholders, translating requirements, and configuring the solution and applications. The Functional Consultant implements a solution using out-of-the-box capabilities, codeless extensibility, application, and service integrations.
Doelstellingen
– Install and configure the customer service app
– Identify common customer service scenarios
– Complete a case resolution process
– Analyze customer service data
– Automate case management record processing
– Create and use knowledge articles
– Create and use entitlements and service level agreements
Inhoud
Module 1: Customer Service Overview
Module 2: Case Management
Module 3: Service Level Agreements and Entitlements
Module 4: Knowledge Management
Exclusief examen
MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service
DutchTrain is een officieel geaccrediteerd Test Center voor Pearson Vue Test, Prometric, Kryterion, Castle Worldwide, Certiport & PSI. U bent bij ons van harte welkom voor examens welke via deze Test Centers beschikbaar zijn. Examens kunnen elke dag, binnen kantooruren, worden afgenomen.
Duur
4 dagen
Deze training is ook beschikbaar als
– Maatwerktraining, neem hiervoor contact op met een van onze opleidingsadviseurs.
Aan al onze trainingen kunt klassikaal deelnemen. Daarnaast worden onze klassikale trainingen ook gegeven via onze Dynamic Virtual Classroom. Zo kunt u kiezen voor de optie waar u zich prettig bij voelt. In onze Dynamic Virtual Classroom zijn zowel de docent als de cursisten zichtbaar met elkaar verbonden en kunnen documenten en beeldschermen met alle deelnemers worden gedeeld. Cursisten hebben de mogelijkheid, net zoals in een klassikale training, om zowel onderling als met de docent te communiceren en opdrachten te maken. Een actieve klassikale training maar dan op afstand.
Daarnaast zijn veel van onze trainingen ook beschikbaar
als
E-Learning in onze Education On Demand Omgeving. Deze
E-Learning trainingen kunt u volgen vanaf iedere gewenste locatie,
op ieder moment en heeft u 365 dagen toegang tot de online
training.
Bij DutchTrain staan wij voor u klaar.
Dutchtrain "Verder niks nodig"
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à formation? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.