ITIL® 3 Foundation (exam included) (NL)

Niveau
Durée totale
Logo Business Training S.A.

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Dates et lieux de début

Il n'y a pas de dates de débuts connues pour ce produit.

Description

The course covers the basic principles, terminology, structure and concepts of ITIL® based Service Management.  It shows how ITIL® good practice guidelines can be adopted and adapted in order to improve the IT service management framework within an organization, encouraging them to consider services throughout their entire lifecycle

The course provides an insight into current Service Management thinking and prepares delegates for the ITIL® Foundation exam.

On successful completion of the course, delegates will be able to understand :

  • Service Management as a practice
  • The Service lifecycle
  • Key principles and models in ITIL®

…and be aware of…

  • Key concepts, processes, key roles and …

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : ITIL, Agile, Business case management, Management de projet et PRINCE2 Agile.

The course covers the basic principles, terminology, structure and concepts of ITIL® based Service Management.  It shows how ITIL® good practice guidelines can be adopted and adapted in order to improve the IT service management framework within an organization, encouraging them to consider services throughout their entire lifecycle

The course provides an insight into current Service Management thinking and prepares delegates for the ITIL® Foundation exam.

On successful completion of the course, delegates will be able to understand :

  • Service Management as a practice
  • The Service lifecycle
  • Key principles and models in ITIL®

…and be aware of…

  • Key concepts, processes, key roles and key functions
  • Associated Technology and Architecture

This intensive three-day instructor led course consists of formal lecturing, discussions, exercises and mock exams.
On the last afternoon, the students will have the opportunity to take the ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management examination. It is a one-hour, 40 question, multiple choice examination needing 26 (65%) to pass.

 ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.As from 2017 Business Training is a Training Organization accredited by PeopleCert.

NB : Business Training also proposes this course in an e-learning version including mentor service : 595 EUR excl. VAT - licence validity : 12 months.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.
  • Demander des informations à propos de cours. Dorénavant, nous recevrez aussi une notification lorsque qu'un autre utilisateur partage son avis. C'est un bon moyen de vous encourager à continuer d'apprendre!
  • Voir les produits similaires avec des avis: ITIL.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

Sexe:
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.