ITIL Specialist: Monitor, Support & Fulfil exam + Self-study material/ ITIL ® 4 Practice Manager (ITIL 4 PM)

Type de cours

ITIL Specialist: Monitor, Support & Fulfil exam + Self-study material/ ITIL ® 4 Practice Manager (ITIL 4 PM)

Adding Value Consulting (AVC)
Logo Adding Value Consulting (AVC)
Note du fournisseur: starstarstarstarstar_half 9,5 Adding Value Consulting (AVC) a une moyenne de 9,5 (basée sur 126 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Description

ITIL 4 Practice Manager (ITIL 4 PM)

ITIL 4 Practice Manager (ITIL 4 PM) certificatietrainingen en -examens gebaseerd op het ITIL raamwerk en de ITIL 4 praktijk.

De ITIL 4 Practice Manager (ITIL 4 PM) certificatie is gebaseerd op de ITIL 4 managementpraktijken. Deze modules bieden een kortere en flexibelere training, en de modules kunnen gemengd en gematcht worden volgens de behoeften van elke student.

In de context van ITIL verwijst een managementpraktijk naar een verzameling organisatorische middelen die zijn afgestemd op het bereiken van specifieke doelen of het uitvoeren van taken. Het ITIL-raamwerk omvat in totaal 34 managementpraktijken, die elk een aantal van de nuttigste middelen v…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ? Voir aussi : PM², ITIL, Agile, Business case management et Management de projet.

ITIL 4 Practice Manager (ITIL 4 PM)

ITIL 4 Practice Manager (ITIL 4 PM) certificatietrainingen en -examens gebaseerd op het ITIL raamwerk en de ITIL 4 praktijk.

De ITIL 4 Practice Manager (ITIL 4 PM) certificatie is gebaseerd op de ITIL 4 managementpraktijken. Deze modules bieden een kortere en flexibelere training, en de modules kunnen gemengd en gematcht worden volgens de behoeften van elke student.

In de context van ITIL verwijst een managementpraktijk naar een verzameling organisatorische middelen die zijn afgestemd op het bereiken van specifieke doelen of het uitvoeren van taken. Het ITIL-raamwerk omvat in totaal 34 managementpraktijken, die elk een aantal van de nuttigste middelen vormen die beschikbaar zijn voor het implementeren van praktische oplossingen.

WAAR ZIJN DE ITIL 4 PRACTICES NUTTIG VOOR?

Elke certificering in de ITIL 4 Practice Manager-stroom is bedoeld om professionals een middel te bieden om hun expertise in bepaalde praktijkgebieden aan te tonen en te verifiëren. Bovendien dienen deze certificeringen om de vaardigheden en kennis te valideren van professionals die productieve samenwerking tussen verschillende praktijken en efficiënte service value streams willen opzetten.

HOE BEHAAL JE DE ITIL 4 PRACTICE MANAGER KWALIFICATIE?

ITIL 4 Practice Manager is een stream die bestaat uit drie batches, elk onderverdeeld in vijf modules. Elke module is gerelateerd aan een individuele praktijk.

Om de ITIL PM-kwalificatie te behalen, moeten kandidaten:

  • 5 ITIL 4 Practitioner-modules of een Gecombineerd examen (dat de 5 ITIL 4 Practitioner-modules van elke batch omvat) voltooien.
  • De ITIL Specialist: Creëren, leveren en ondersteunen

De kwalificatie ITIL 4 Practice Manager is noodzakelijk om het ITIL 4-certificeringsprogramma te voltooien en in aanmerking te komen voor de kwalificatie ITIL Master.

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil

ITIL 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil is een reeks van de ITIL 4 Practice Manager-modules die individuen helpt bij het demonstreren van hun begrip en implementatie van de principes die zijn opgenomen in de vijf ITIL Management Practices, om waarde te maximaliseren op zowel strategisch als operationeel niveau. Deze practices omvatten ITIL 4 Incident Management Practice, ITIL 4 Service Desk Practice, ITIL 4 Service Request Management Practice, ITIL 4 Monitoring and Event Management Practice, en ITIL 4 Problem Management Practice.

WAAR IS ITIL 4 SPECIALIST: MONITOR, SUPPORT AND FULFIL NUTTIG VOOR?

ITIL 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil is bedoeld voor IT-professionals die hun carrière naar een hoger niveau willen tillen. Deze certificering is ontworpen om individuen uit te rusten met de vaardigheden en kennis die nodig zijn om operationele uitmuntendheid te garanderen door vitale prestatie-indicatoren te bewaken, ondersteuning te bieden aan de servicewaardeketen en end-to-end service delivery uit te voeren. Het behalen van deze certificering getuigt van iemands toewijding aan het bereiken van operationele efficiëntie, het leveren van waarde aan klanten en het bijdragen aan de groei van hun organisatie.

WELKE PRAKTIJKEN ZIJN OPGENOMEN IN ITIL 4 SPECIALIST: MONITOR, SUPPORT AND FULFIL BATCH?

ITIL 4 Specialist: Monitor, Support en Fulfil is een van de drie batches van de ITIL 4 Practice Manager (ITIL PM) stroom. Het bestaat uit vijf modules, elk gebaseerd op een individuele ITIL praktijk.

ITIL 4 PRACTITIONER: INCIDENT MANAGEMENT
Deze praktijkmodule richt zich op IT-professionals die zich toeleggen op het verminderen van de nadelige gevolgen van incidenten door de normale werking van services snel te herstellen. Bestel nu je ITIL Incident Management certificeringsexamen en studeer met het officiële PeopleCert materiaal.

ITIL 4 PRACTITIONER: MONITORING EN EVENTMANAGEMENT

De ITIL 4 Practitioner: Monitoring and Event Management is bedoeld voor IT-professionals die services en servicecomponenten systematisch onder de loep willen nemen en daarbij gekozen toestandsveranderingen die als events worden herkend, willen documenteren, rapporteren en aanpakken. Bestel nu je ITIL Monitoring and Event Management certificeringsexamen en studeer met het officiële PeopleCert materiaal.

ITIL 4 PRACTITIONER: PROBLEM MANAGEMENT

De ITIL 4 Practitioner: Problem Management praktijkmodule richt zich op IT-professionals die de waarschijnlijkheid en gevolgen van incidenten willen verminderen door zowel bestaande als potentiële oorzaken van incidenten vast te stellen, evenals het beheren van workarounds en bekende fouten.
Bestel nu je ITIL Problem Management certificeringsexamen en studeer met het officiële PeopleCert materiaal.

ITIL 4 PRACTITIONER: SERVICEDESK

De ITIL 4 Practitioner: Service Desk is gericht op IT-professionals die hun expertise in dit specifieke praktijkgebied willen aantonen en valideren. De Servicedesk fungeert als de verbinding tussen serviceproviders en gebruikers. Het effectief opzetten en implementeren van deze praktijk kan de gebruikerservaring, klanttevredenheid en het algehele succes van servicerelaties aanzienlijk beïnvloeden. Bestel nu je ITIL Service Desk certificeringsexamen en studeer met het officiële PeopleCert materiaal.

ITIL 4 PRACTITIONER: SERVICE REQUEST MANAGEMENT
De ITIL 4 Practitioner: Service Request Management praktijkmodule is ontworpen voor IT-professionals die de afgesproken kwaliteit van een service willen handhaven door alle vooraf gedefinieerde, door gebruikers geïnitieerde serviceverzoeken effectief en gebruiksvriendelijk af te handelen. Bestel nu je ITIL Service Request Management certificeringsexamen en studeer met het officiële PeopleCert materiaal.

HOE BEHAAL JE DE ITIL 4 SPECIALIST: MONITOR, SUPPORT EN FULFIL CERTIFICERING?

Om deze kwalificatie te behalen, moeten kandidaten alle vijf ITIL 4 Practitioner-examens uit de reeks afleggen en slagen.
Als alternatief kunnen kandidaten ook kiezen voor het gecombineerde ITIL 4 Specialist: Monitor, Support en Fulfil, waarmee vijf ITIL Practices kunnen worden bestreken door slechts één examen af te leggen in plaats van vijf. In dit geval hoeven kandidaten slechts één certificeringsexamen van 90 minuten af te leggen in plaats van vijf afzonderlijke examens van elk 30 minuten.

Eenmaal gecertificeerd voor ITIL 4 Monitor, Support en Fulfil, moeten kandidaten ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support om de kwalificatie ITIL 4 Practice Manager (ITIL 4 PM) te behalen.

Om toegang te krijgen tot al deze examens, moeten kandidaten in het bezit zijn van het ITIL 4 Foundation certificaat.

HOE BEREID JE JE VOOR OP ITIL 4 SPECIALIST: MONITOR, SUPPORT EN FULFIL EXAMENS?

Kandidaten kunnen zich op verschillende manieren voorbereiden op de examens, dankzij de trainingspakketten van AVC.

AVC biedt een zelfstudiecursus ITIL 4 Monitor, Support en Fulfil voor elke module die beschikbaar is in de ITIL 4 Monitor, Support en Fulfil-bundel. Deze pakketten omvatten:

Het PeopleCert Official Training Material (OTM), een zelfstudiehandboek inclusief dia's, aantekeningen, quizzen en voorbeeldtaken.

  • Het officiële PeopleCert eBook
  • Een PeopleCert examen voucher code die 12 maanden geldig is
  • Kandidaten kunnen ook beslissen om 2 of 4 uur coaching op afstand met een geaccrediteerde trainer toe te voegen om zich beter voor te bereiden op het uiteindelijke certificeringsexamen.

AVC stelt ook de ITIL 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil Combined zelfstudiepakket, dat de 5 ITIL 4 Practitioner-cursussen uit de reeks omvat.

Anders kunnen kandidaten een ITIL 4 Practitioner of een ITIL 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil Combined training volgen in een virtueel klaslokaal of in een klaslokaal op geplande data of in-house.

De beschikbare opties staan bovenaan deze pagina en u kunt direct de training van uw voorkeur kiezen en kopen.

DETAILS OVER ITIL 4 SPECIALIST: MONITOR, SUPPORT AND FULFIL TRAINING

Doelstellingen

  • De fundamentele ideeën, waarden, principes en uitdagingen schetsen die geassocieerd worden met de vijf managementpraktijken van ITIL 4
  • Garanderen dat belanghebbenden zowel de strategische als de operationele vereisten begrijpen voor het creëren van waarde en het bereiken van bedrijfsdoelstellingen
  • De practices integreren in de waardestromen van de organisatie
  • De verbanden en samenwerkingsmogelijkheden tussen deze vijf practices begrijpen
  • Metrics en succesfactoren van de praktijken gebruiken om prestaties te verbeteren
  • De vaardigheid van de verschillende praktijken evalueren, meten en cultiveren door het ITIL Maturity Model te gebruiken.

Inhoud

ITIL 4 Specialist: De training Monitor, Support en Fulfil biedt een diepgaand begrip van de volgende vijf ITIL® 4 Practices:

  • Service Desk
  • Incident Management
  • Probleembeheer
  • Service Request Management
  • Monitoring en Event Management

Vereisten

Om toegang te krijgen tot een van de modules van ITIL 4 Specialist: Monitor, Support en Fulfil-modules moeten kandidaten in het bezit zijn van een ITIL 4 Foundation-certificaat.

Door onze ITIL 4 Monitor, Support en Fulfil of ITIL 4 Practitioner zelfstudiepakketten te bestellen, kom je in aanmerking voor het bijbehorende uiteindelijke certificeringsexamen, dat alle door PeopleCert opgelegde vereisten dekt.

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.
  • Demander des informations à propos de cours. Dorénavant, nous recevrez aussi une notification lorsque qu'un autre utilisateur partage son avis. C'est un bon moyen de vous encourager à continuer d'apprendre!
  • Voir les produits similaires avec des avis: PM² et ITIL.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.