Geavanceerde Mobiele Marketing - certificeringstraining - Mobile Marketing

Type de cours

Geavanceerde Mobiele Marketing - certificeringstraining - Mobile Marketing

Adding Value Consulting (AVC)
Logo Adding Value Consulting (AVC)
Note du fournisseur: starstarstarstarstar 9,5 Adding Value Consulting (AVC) a une moyenne de 9,5 (basée sur 148 avis)

Astuce: besoin de plus d'informations sur la formation? Téléchargez la brochure!

Description

Geavanceerde Mobiele Marketing Geavanceerde Mobiele Marketing - certificeringstraining - Mobile Marketing - eLearning


Begrijp de basisprincipes van mobiele marketing en de best practices

Mobiele marketing is een belangrijke marketingstrategie die de toekomst van marketing vertegenwoordigt. Het is marketing op of met een mobiel apparaat, waarbij klanten tijd- en locatiegevoelige, gepersonaliseerde informatie krijgen waarmee goederen, diensten en ideeën worden gepromoot.

Met deze training in mobiele marketing kun je de kunst van mobiel adverteren, responsief ontwerp, geïntegreerde sociale-mediamarketing en nog veel meer onder de knie krijgen.

Over de cursus

Een effectieve marketeer die mo…

Lisez la description complète ici

Foire aux questions (FAQ)

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Geavanceerde Mobiele Marketing Geavanceerde Mobiele Marketing - certificeringstraining - Mobile Marketing - eLearning


Begrijp de basisprincipes van mobiele marketing en de best practices

Mobiele marketing is een belangrijke marketingstrategie die de toekomst van marketing vertegenwoordigt. Het is marketing op of met een mobiel apparaat, waarbij klanten tijd- en locatiegevoelige, gepersonaliseerde informatie krijgen waarmee goederen, diensten en ideeën worden gepromoot.

Met deze training in mobiele marketing kun je de kunst van mobiel adverteren, responsief ontwerp, geïntegreerde sociale-mediamarketing en nog veel meer onder de knie krijgen.

Over de cursus

Een effectieve marketeer die mobiel kan inzetten en de explosieve groei ervan kan bijhouden, zal het publiek voor zich winnen en onmisbaar worden. Deze Advanced Mobile Marketing cursus helpt deelnemers expertise te verwerven in het gebruik van het mobiele medium als marketingcommunicatiemiddel.

Duur

25 uur e-learning van hoge kwaliteit - 28 lessen.

Doelstellingen 

Aan het einde van de cursus ben je in staat om:

  • Mobiele apparaten, belangrijke mobiele producten en diensten begrijpen
  • Regels en voorschriften voor mobiele apparaten begrijpen
  • Mobiele marketing en sociale media begrijpen
  • Een overtuigend mobiel responsief ontwerp kunnen maken voor een geweldige gebruikerservaring
  • Mobiel adverteren en zoeken te begrijpen
  • Mobiele marketing combineren met andere kanalen
  • Expertise en kennis opdoen over het meten en analyseren van mobiele marketing.

Cursus Inhoud

Les 01 - Inleiding tot MobileChain

Les 02 - Mobiele apparaten begrijpen

Les 03 - Kernproduct- en serviceaanbod

  • Opties voor campagnebezorging - SMS- en mms-berichten
  • Leveringsopties voor campagnes: mobiele applicaties
  • Opties voor campagneweergave: mobiele websites
  • App-marketing

Les 04 - Aanvullende mobiele producten en serviceopties

  • Leveringsopties voor campagnes: QR-codes
  • Opties voor campagneweergave: Augmented Reality
  • Campagneleveringsopties: Interactive Voice Response (IVR)
  • Mobiele en traditionele marketing

Les 05 - Mobiel adverteren en zoeken

  • Mobiel adverteren
  • Mobiele marketing en zoeken
  • Programmatische advertentie-inkoop

Les 06 - Incentives en loyaliteitsprogramma

  • Mogelijkheden voor mobiele stimulansen
  • Mobiele loyaliteitsprogramma's

Les 07 - Mobiele marketing en sociale media

  • Mobiele en sociale media
  • Contentmarketing voor mobiel
  • Facebook-advertenties voor mobiel

Les 08 - Locatie en mobiel

  • Mobiele marketing Locatiegebaseerde services
  • Beacons, deel 1: kansen en uitdagingen
  • Beacons, Deel 2: Beacons gebruiken

Les 09 - Mobiele regels en voorschriften

  • Regels en voorschriften voor mobiele marketing
  • Naleving van mobiele campagnes

Les 10 - Mobiele website

  • Responsive design
  • Niet-mobiele websites converteren

Les 11 - Analyse van mobiele marketing

  • Mobiele meting

Les 12 - Carrières in mobiele marketing

  • Mobiele marketingmogelijkheden

Wat is inbegrepen in de cursus?

Materialen

  • Diverse praktische oefeningen
  • 5 oefen & praktijk projecten
  • Evaluatietest aan het einde van de cursus

Toegang tot de cursus

12 maanden online toegang tot geaccrediteerde e-learning.

Informatie over het examen

Er is geen examen beschikbaar, maar om je certificaat vrij te spelen moet je 85% van de cursus, drie projecten en een simulatietest afronden met een minimale score van 60%.

Doelgroep

Het programma is geschikt voor:

  • Marketeers in mobiele marketing
  • Digitale marketing professionals
  • Marketing managers
  • Bedrijfseigenaren
  • Business development professionals
  • Aspirant-marketeers
  • Freelancers en academici

Rester à jour sur les nouveaux avi

Pas encore d'avis.

Partagez vos avis

Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.

Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.

Recevoir une brochure d'information (gratuit)

(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)
(optionnel)

Vous avez des questions?

(optionnel)
Nous conservons vos données personnelles dans le but de vous accompagner par email ou téléphone.
Vous pouvez trouver plus d'informations sur : Politique de confidentialité.