Business Analytics Business Analytics with Excel eLearning
Description
Business Analytics Business Analytics with Excel eLearning
Leer hoe je gegevens kunt begrijpen en datagestuurde beslissingen kunt nemen
De training Business Analytics met Excel is bedoeld om je kennis te laten maken met de wereld van analytics met behulp van de meest gebruikte analysetool: Microsoft® Excel. Het biedt een uitstekende basis van de concepten en vaardigheden die nodig zijn op het gebied van analyse door je te leren hoe je gegevens kunt begrijpen en datagestuurde beslissingen kunt nemen.
OVER DE CURSUS
De training Business Analytics met Excel geeft je analytische carrière een boost met krachtige nieuwe Excel-vaardigheden. Je leert de basistheorie van data-analyse en statistie…
Foire aux questions (FAQ)
Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.
Business Analytics Business Analytics with Excel eLearning
Leer hoe je gegevens kunt begrijpen en datagestuurde beslissingen kunt nemen
De training Business Analytics met Excel is bedoeld om je kennis te laten maken met de wereld van analytics met behulp van de meest gebruikte analysetool: Microsoft® Excel. Het biedt een uitstekende basis van de concepten en vaardigheden die nodig zijn op het gebied van analyse door je te leren hoe je gegevens kunt begrijpen en datagestuurde beslissingen kunt nemen.
OVER DE CURSUS
De training Business Analytics met Excel geeft je analytische carrière een boost met krachtige nieuwe Excel-vaardigheden. Je leert de basistheorie van data-analyse en statistiek, maar de cursus zal ook ingaan op de statistische concepten die belangrijk zijn bij het verwerven van inzichten uit beschikbare data om bevindingen te presenteren met behulp van dashboards op directieniveau.
Je wordt ook getraind in Power BI, momenteel de beste tool van Microsoft voor data-analyse en visualisatie, zodat je je bevindingen op het gebied van data-analyse beter kunt weergeven en presenteren. Uw nieuwe kennis van deze twee veelgebruikte tools in combinatie met officiële certificering voor bedrijfsanalyse zal uw carrière een boost geven.
VEREISTEN
Er zijn geen andere voorwaarden voor deze cursus business analytics dan een analytische mindset. Er wordt echter verwacht dat het een basiskennis heeft van het werken met Microsoft Excel.
LEERDOELEN
Aan het einde van de cursus ben je in staat om:
- Begrijp de betekenis van bedrijfsanalyses en het belang ervan in de branche
- Begrijp de basisprincipes van Excel-analysefuncties en voorwaardelijke opmaak
- Leer hoe u draaitabellen en segmenten kunt gebruiken voor het analyseren van complexe datasets
- Los theoretische en analytische problemen op met behulp van tools zoals scenariomanager, oplosser en het zoeken naar doelen
- Pas statistische tools en concepten toe zoals zwevend gemiddelde, hypothesetesten, ANOVA en regressie op datasets met Excel
- Geef uw bevindingen weer met grafieken en dashboards
WAT IS INBEGREPEN?
- Een jaar toegang tot het platform
- Duur ca. 12 uren
- Praktische branchegerichte projecten Downloadbare PDF-documenten met gedetailleerde inhoud (afbeeldingen, uitleg) voor elke les
- De klok rond toegang
De behandelde onderwerpen
De cursus kent de volgende modules:
- Les 1 - Inleiding tot bedrijfsanalyse
- Les 2 - Voorwaardelijke opmaak en belangrijke functies
- Les 3 - Gegevens analyseren met draaitabellen
- Les 4 - Dashboarding
- Les 5 - Bedrijfsanalyse met Excel
- Les 6 - Gegevensanalyse met behulp van statistieken
- Les 7 - Power BI
Er zijn twee projecten in deze cursus opgenomen:
Project 1 (indiening en evaluatie) - E-commerce. Het analyseteam van een online e-commercebedrijf wil een verkoopdashboard ontwerpen om de verkopen te analyseren op basis van verschillende productcategorieën. Het belangrijkste belang van het bedrijf is om gebruikerscontrole voor productcategorie toe te voegen, zodat ze een categorie kunnen selecteren en vervolgens de trend per maand en per product kunnen zien. Het analyseteam wil ook een histogram maken om het aantal verzenddagen te analyseren.
Project 2 (praktijk) - Farmaceutica en gezondheidszorg.
Het analyseteam van een farmaceutisch bedrijf wil een dashboard
ontwerpen om de verkoop van producten in verschillende regio's en
merken te analyseren. Ze hebben een diagram nodig met
gebruikersbedieningsfunctionaliteit om gebruikers in staat te
stellen eenvoudig de totale verkopen en commissies te zien die aan
externe agenten zijn betaald, gecategoriseerd per merk en
regio.
Bekijk onze website (addingvalue .nl) voor ons volledige aanbod van trainingen; zoals: AgilePM; AgilePM; Agile Scrum; AgileSHIFT; AWS; Better Business Cases (BBC); Change Management; CISM, CISSP; COBIT, DevOps; ITIL4; IT4IT; IPMA; ISO/IEC 27001; LeanIT; Management of Portfolios (MoP); Management of Risk (M_o_R); Management of Value (MoV); MSP; Paxis; PMI-ACP; PMI-RMP; PRINCE2; P3O; SAFe; Lean Six Sigma; Software Testing ISTQB; TOGAF; VeriSM en nog veel meer!
Wij hopen u ook te certificeren!
Rester à jour sur les nouveaux avi
Partagez vos avis
Avez-vous participé à cours? Partagez votre expérience et aider d'autres personnes à faire le bon choix. Pour vous remercier, nous donnerons 1,00 € à la fondation Stichting Edukans.Il n'y a pour le moment aucune question fréquente sur ce produit. Si vous avez besoin d'aide ou une question, contactez notre équipe support.